Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας e-shop σας εύκολα, γρήγορα και χωρίς κόστος
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η πανδημία του κορονοϊού, έφερε πολλές και σημαντικές αλλαγές στη ζωή μας και πάνω από όλα, μας οδήγησε ένα βήμα πιο κοντά στο ψηφιακό «αύριο» που θα ερχόταν ούτως ή άλλως, αλλά μερικά χρόνια αργότερα.
Ακόμη και εκείνοι που δεν είναι πλήρως εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, χρειάστηκε να στραφούν σε περισσότερο ψηφιακές λύσεις, προκειμένου να συνεχίζουν να φέρνουν εις πέρας τις υποχρεώσεις τους, ενώ σχεδόν όλοι μας κάναμε μέρος της καθημερινότητάς μας τις αγορές μέσω διαδικτύου. Αυτή είναι, ενδεχομένως, η πιο σημαντική αλλαγή που μας έφερε η πανδημία, δηλαδή η αλλαγή των καταναλωτικών μας συνηθειών.
Ουσιαστικά, η νέα πραγματικότητα ανέδειξε μία νέα γενιά καταναλωτών, η οποία προτιμά να πραγματοποιεί τις αγορές της διαδικτυακά, παρά από φυσικά καταστήματα, μία τάση που όπως όλα δείχνουν, ήρθε για να μείνει.
Η πανδημία και η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού
Οι αριθμοί «μιλούν» από μόνοι τους στη συγκεκριμένη περίπτωση. Διότι αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στα στοιχεία αναφορικά με τα κέρδη από τις online πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο εν μέσω πανδημίας, για να κατανοήσουμε το πώς και το γιατί όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες, αποφάσισαν να κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop.
Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν πρόσφατα το «φως» της δημοσιότητας, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν σε $ 4,28 τρισ. το 2020, ενώ τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να «αγγίξουν» τα $ 5,4 τρισ. το 2022.
Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω; Ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές ανά τον κόσμο συνεχίζουν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από τα laptops, τα smartphones και τα tablets τους και όλο και πιο πολλές επιχειρήσεις, επιταχύνουν τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή. Διότι έχουν κατανοήσει πως η είσοδός τους στον κόσμο του e-commerce, μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις, ενίσχυση του τζίρου τους και, μεταξύ άλλων, διεύρυνση της πελατειακής τους βάσης.
Κάνοντας τα πρώτα e-commerce βήματα χωρίς γνώσεις προγραμματισμού
Πώς μπορεί όμως ένας επιχειρηματίας να κάνει τώρα τα πρώτα του βήματα στον κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών, εύκολα και χωρίς πολλά έξοδα; Πόσο άμεση μπορεί να είναι, τελικά, για μία επιχείρηση η μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή; Η αλήθεια είναι ότι για πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, η σκέψη του να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop, συνοδεύεται συχνά από έντονο προβληματισμό, ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο απαιτούμενο κόστος και τις απαραίτητες τεχνολογικές γνώσεις.
Ωστόσο, στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού οι επιχειρήσεις στη χώρα μας έχουν στη διάθεσή τους εύχρηστες, online λύσεις, οι οποίες τους επιτρέπουν να ενταχθούν στον κόσμο του e-commerce εύκολα, γρήγορα, ευέλικτα και κυρίως, χωρίς κόστος, με το e-Simplify να ξεχωρίζει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Τι ακριβώς είναι το e-Simplify και γιατί αξίζει την προσοχή μας; Πρόκειται για μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που μας έρχεται από την Εθνική Τράπεζα και η οποία παρέχει στους Έλληνες επιχειρηματίες τα απαραίτητα «εργαλεία» και την καθοδήγηση, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop, ακόμη και αν δεν διαθέτουν γνώσεις προγραμματισμού.
Όσον αφορά στο πώς το e-Simplify διευκολύνει τις επιχειρήσεις στα πρώτα τους e-commerce βήματα και τις βοηθά να ενισχύουν τον τζίρο και τις πωλήσεις τους, αναβαθμίζοντας παράλληλα το αγοραστικό «ταξίδι» των πελατών τους, υπάρχουν αρκετά σημεία στα οποία αξίζει να σταθούμε.
Ουσιαστικά, μέσα από το e-Simplify ένας επιχειρηματίας μπορεί να αξιοποιήσει μία σειρά από σύγχρονες και ευέλικτες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, που δύνανται να ενισχύουν σημαντικά την επιχείρησή του. Από τον έλεγχο και τη διαχείριση των ηλεκτρονικών του παραγγελιών -ακόμη και από το κινητό του- μέχρι τον πλήρη έλεγχο των αποθεμάτων των προϊόντων του και τον προσδιορισμό των τρόπων αποστολής των παραγγελιών του. Μέσα από την ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα της Εθνικής Τράπεζας, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να ορίζουν τον τρόπο παραλαβής των προϊόντων τους, να διαχειρίζονται και να τροποποιούν τις πολιτικές των e-shops τους και να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια πιο διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες τους.
Σε κάθε περίπτωση, τα βήματα για τη δημιουργία e-shop στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-simplify είναι ιδιαίτερα απλά. Όλα ξεκινούν με ένα «κλικ» ή με το άγγιγμα της οθόνης ενός smartphone.
Το σίγουρο είναι πως νέα δεδομένα στη ζωή μας συνέβαλαν στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ο «μεγάλος κερδισμένος» της πανδημίας. Διότι όπως όλα δείχνουν, το e-commerce θα συνεχίσει να κερδίζει έδαφος και στη μετά covid εποχή.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, το να αποκτήσει μία επιχείρηση σήμερα το δικό της e-shop δεν είναι απλώς μία σημαντική απόφαση, αλλά μία επιλογή ζωτικής σημασίας για την ίδια και φυσικά, το μέλλον της.
Μάθετε περισσότερα για το e-Simplify εδώ. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 95 03 600, στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-commerce@nbg.gr ή επικοινωνήστε με το κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας με το οποίο συνεργάζεστε.