Οι Γερμανοί «ψηφίζουν» Ελλάδα για τουριστικό προορισμό
«Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη» είναι το σλόγκαν των καταχωρήσεων στις γερμανικές εφημερίδες, σύμφωνα με τα «Νέα». Η καμπάνια των tour operator TUI, Thomas Cook, 1-2 Fly, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen έρχεται σε συνέχεια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού του Βερολίνου (ITB) και των επαφών των ελληνικών φορέων τουρισμού με τους αντίστοιχους γερμανικούς, που πραγματοποιήθηκαν εκεί.
Ήδη, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, υποδέχτηκε με ικανοποίηση την κίνηση. «Πρόκειται για πολύ θετική εξέλιξη», δήλωσε.
Η γερμανική διαφημιστική καμπάνια φιλοδοξεί να επιβεβαιώσει ότι η Ελλάδα παραμένει ένας μοναδικός στον κόσμο τουριστικός προορισμός και ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα για τους Γερμανούς τουρίστες που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα.
«Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες. Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά και την αξία της. Όσο γι' αυτό που συμβαίνει σήμερα, συμπαραστεκόμαστε στους Έλληνες και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την Ελλάδα ως έναν ελκυστικό και ανοιχτό προορισμό και αυτό είναι μια υπόσχεση», αναφέρει το κείμενο της γερμανικής καταχώρησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοί οι έξι tour operator διακινούν κάθε χρόνο περίπου τα δύο τρίτα του εισερχόμενου στην Ελλάδα τουρισμού από τη Γερμανία.