Φτωχή η παρουσία της Τράπεζας της Ελλάδος στα social media - Έκθεση της ΕΚΤ
Από τις πλέον φτωχές παρουσίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει η Τράπεζα της Ελλάδος, σύμφωνα με έκθεση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Από τα στοιχεία που παρατίθενται, προκύπτει πως η Τράπεζα της Ελλάδος συγκαταλέγεται στις ελάχιστες κεντρικές τράπεζες διεθνώς που δεν διαθέτουν λογαριασμό σε Twitter, Instagram και YouTube, ενώ μη αντιπροσωπευτική είναι και η παρουσία της σε Facebook και LinkedIn.
Η έκθεση της ΕΚΤ περιγράφει το πώς η καλύτερη επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης αλληλεπίδρασης με το ευρύτερο κοινό, θα μπορούσε να συμβάλει στην ενίσχυση της κατανόησης και της εμπιστοσύνης των πολιτών στο Ευρωσύστημα.
Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση εξετάζει τη σημασία της επικοινωνίας των κεντρικών τραπεζών στη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας της νομισματικής πολιτικής και στη στήριξη της αξιοπιστίας, της λογοδοσίας , της ανεξαρτησίας και της νομιμότητας τους.
Η έκθεση δείχνει το πως η επικοινωνία έχει γίνει ένα εργαλείο νομισματικής πολιτικής από μόνη της και ως παράδειγμα προβάλλεται η «μελλοντική καθοδήγηση» που δίνουν οι κεντρικές τράπεζες και το πως επιδρά στις προσδοκίες για τον πληθωρισμό, την οικονομική συμπεριφορά και τον πληθωρισμό.
Τέλος, η έκθεση εξηγεί το πόσο η συνεπής, σαφής και αποτελεσματική επικοινωνία με ειδικούς και μη ειδικούς βοηθά στη διάχυση του μηνύματος των κεντρικών τραπεζών και πόσο σημαντικό είναι οι κεντρικές τράπεζες να καλύψουν τη ζήτηση για πιο κατανοητές πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές και τα εργαλεία νομισματικής πολιτικής.