Πότε η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει κατά 160%
Προσαυξημένη κατά 60% εκπίπτει φορολογικά η διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων για το 2021.
![Πότε η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει κατά 160%](https://img.bbmd.gr/img/1260/max/82/2021/10/05/139442618.jpg?t=Mdd6nazWUf86OEZ2HoWAlw)
Ειδικότερα, η διαφημιστική δαπάνη για υπαίθριες διαφημίσεις και για αγορά χρόνου ή χώρου προβολής μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπος, διαδίκτυο) εκπίπτει συνολικά σε ποσοστό 160%, εφόσον το ύψος της υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη δαπάνη του 2019, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί προ της έκδοσης πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου).
Ως διαφημιστική δαπάνη νοείται αποκλειστικά το κόστος της ανάρτησης ή της αγοράς χρόνου ή χώρου καθαυτής και όχι αμοιβές για τυχόν παρεπόμενες ή πρόσθετες υπηρεσίες.
Ειδικά όσον αφορά τις διαφημίσεις που γίνονται μέσω διαδικτύου, προκειμένου η σχετική δαπάνη να εκπέσει προσαυξημένη, η επιχείρηση που προβάλλει τη διαφήμιση πρέπει να είναι εγγεγραμμένη στο «Μητρώο Online Media» της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Σε περίπτωση που οφείλονται τέλη διαφήμισης υπέρ ΟΤΑ (2%), αυτά πρέπει να αποδίδονται εμπρόθεσμα προκειμένου ο διαφημιζόμενος να μπορεί να επωφεληθεί από το φορολογικό κίνητρο της προσαυξημένης έκπτωσης. Η προσαυξημένη έκπτωση της δαπάνης θα πραγματοποιηθεί εξωλογιστικά, μέσω της υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος.
Trending
![Καύσωνας: Αυτό είναι το κόλπο για να μετατρέψεις τον ανεμιστήρα σε κλιματιστικό με ένα μπουκάλι](https://img.bbmd.gr/img/500/max/90/2024/07/17/anemistiras.jpg?t=yNuw7z0Tebje-ToscbPzXQ)
![Αμαζόνιος: Φυλή που δεν είχε έρθει ποτέ σε επαφή με τον πολιτισμό, βγαίνει από την περιοχή της](https://img.bbmd.gr/img/500/max/90/2024/07/17/bb609bdb-Mashco-Piro.jpg?t=MMvA-DUjB7KrHc6Yxr_RVQ)