Με μειωμένο τζίρο 7 στις 10 επιχειρήσεις την εορταστική περίοδο

Διέψευσε τις προσδοκίες η αγορά την εορταστική περίοδο, με τη μία στις πέντε επιχειρήσεις να παρουσιάζει πτώση τζίρου από 40% έως 60%.
INTIME

Σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, η μεγάλη κινητικότητα στους εμπορικούς δρόμους ενόψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς δεν αποτυπώθηκε στους τζίρους των καταστημάτων, με τις πωλήσεις των επιχειρήσεων στην πλειονότητά τους να είναι χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2019, αν και καλύτερες από το αντίστοιχο διάστημα του 2020, όπου τα καταστήματα λειτουργούν μόνο για λίγες μέρες με τη μέθοδο του click away.

Ειδικότερα, σχεδόν οι επτά στις 10 επιχειρήσεις (66,67%) εμφάνισαν μειωμένες πωλήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Από αυτές, το 32,35% είδε πτώση έως και 20%, το 26,47% κατέγραψε συρρίκνωση τζίρου από 21% έως και 40%, το 20,59% είχε ιδιαίτερα ισχυρή μείωση 41%-60% και το 20,59% δήλωσε δεν γνωρίζω/δεν απαντώ.

Η καλύτερη περίοδος των εορτών από άποψη αγοραστικής κίνησης, σύμφωνα με τη γνώμη των επιχειρηματιών λιανικού εμπορίου, ήταν η εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα (72,55%), ενώ για ποσοστό 21,57% η εβδομάδα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.

Ο εμπορικός κόσμος, ωστόσο, σε υψηλό ποσοστό (90,2%) είχε μεγαλύτερες προσδοκίες για την εορταστική περίοδο και περίμενε μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση από το 2019.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Πανδημία: Οι πρώτες αποφάσεις του έτους, ο γρίφος με τα σχολεία και οι εμβολιασμοί στους άνω των 50

ΟΠΕΚΕΠΕ: Γιγάντια πληρωμή - ρεκόρ 1,1 δισ. ευρώ σε 1,7 εκατ. δικαιούχους (πίνακες με ποσά)

Άνοιγμα σχολείων: Μιας εμμονής μύρια κακά έπονται – Τα σενάρια του υπουργείου Παιδείας