Στα 7,9 δισ. ευρώ ο τζίρος της Motor Oil στο πρώτο εξάμηνο του 2022
Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 932 εκατ. ευρώ, έναντι 251 εκατ. το 2021, ενώ τα προσαρμοσμένα EBITDA στα 698 εκατ. ευρώ από 173 εκατ. ευρώ το 2021.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στα 686 εκατ. ευρώ, από 121 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 503 εκατ. ευρώ, από 60 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Επιπρόσθετα, στην αύξηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου συνέβαλε και η αύξηση των εσόδων από παροχή υπηρεσιών (κατά 146,10%) το μεγαλύτερο μέρος των οποίων αφορά δραστηριότητες του Ομίλου της MOTOR OIL RENEWABLE ENERGY MAE, της NRG Α.Ε, της OFC ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ A.E καθώς και αποθήκευτρα και σχετιζόμενες υπηρεσίες. Από την ανάλυση των στοιχείων όγκου των ενοποιημένων πωλήσεων προκύπτει ο έντονα εξαγωγικός χαρακτήρας του Ομίλου αφού οι πωλήσεις εξωτερικού και Ναυτιλίας ανήλθαν το Α’ εξάμηνο 2022 σε 79,38% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων έναντι 80,41% την αντίστοιχη περίοδο του 2021 καθώς και η σημαντική συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας (διαμορφώθηκε σε 85,01% το ‘Α εξάμηνο 2022 έναντι 81,94% το Ά εξάμηνο 2021).
Από την ανάλυση των στοιχείων όγκου των πωλήσεων της Εταιρίας διαφαίνεται ο έντονα εξαγωγικός χαρακτήρας του Διυλιστηρίου (οι πωλήσεις εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης της Ναυτιλίας ανήλθαν το Α’ εξάμηνο 2022 στο 85,49% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων έναντι 87,09% την αντίστοιχη περίοδο του 2021) καθώς και η σημαντική συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας (διαμορφώθηκε το Α’ εξάμηνο 2022 σε 95,85% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων έναντι 91,45% το Α’ εξάμηνο του 2021).