«Άγνοια» δηλώνουν οι καταναλωτές για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Από την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου, τέθηκε σε εφαρμογή το «καλάθι του νοικοκυριού» - Καταναλωτές μίλησαν στην κάμερα του Νewsbomb.gr για το νέο μέτρο - Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ανέφεραν ότι δεν είδαν προϊόντα με ειδική σήμανση στα καταστήματα είτε γιατί δεν υπήρχαν, είτε γιατί δεν γνώριζαν ότι σήμερα έκανε πρεμιέρα το «καλάθι του νοικοκυριού».

«Άγνοια» δηλώνουν οι καταναλωτές για το «καλάθι του νοικοκυριού»
Πρεμιέρα έκανε σήμερα το «καλάθι του νοικοκυριού».
Newsbomb.gr / Νίκος Χριστοφάκης
3'

Πρεμιέρα έκανε το πρωί της Τετάρτης το «καλάθι του νοικοκυριού» που έχει ως βασικό στόχο τη διατήρηση βασικών αγαθών σε ανταγωνιστικές τιμές. Tα καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν δημοσιεύσει τα ειδικά σήματα επί των προϊόντων που δήλωσαν κάθε μία ότι συμμετέχουν στο «καλάθι» τους προσφέροντας στους καταναλωτές ορισμένα προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Σήμερα λοιπόν κάθε σούπερ μάρκετ έκανε την επιλογή των προϊόντων που θα εντάξει στο «καλάθι», το οποίο θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα προϊόν σε κάθε μία από τις 51 κατηγορίες βασικών ειδών. Σημειώνεται ότι τα «καλάθια», περιλαμβάνουν προϊόντα ιδιωτικής και επώνυμης ετικέτας.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Newsbomb.gr, 8/10 καταναλωτές δήλωσαν ότι δεν γνώριζαν πως «το καλάθι του νοικοκυριού» σήκωσε αυλαία σήμερα. Ενώ άλλοι ανέφεραν ότι δεν είδαν σε κανένα σημείο του σούπερ μάρκετ τα 51 προϊόντα με την ειδική σήμανση. Υπήρχαν και εκείνοι που ανέφεραν ότι οι τιμές δεν είχαν απολύτως καμία διαφορά με τις προηγούμενες.

Το μεγάλο «crash test» τιμών ανά σούπερ μάρκετ

Για τα 51 προϊόντα που γεμίζουν το καλάθι οι καταναλωτές αναμένουν να δουν κατά πόσο οι τιμές τους θα είναι χαμηλές, αν θα υπάρχει επάρκεια για το διάστημα της μιας εβδομάδας, μετά τη λήξη της οποίας θα ανανεώνεται και φυσικά πόσο εύκολη θα είναι η αναζήτηση των προϊόντων με την ειδική σήμανση και ποιο θα είναι το μείγμα επώνυμων και ιδιωτικής ετικέτας.

Προκειμένου να βοηθήσει τους καταναλωτές να συγκρίνουν τις τιμές που προσφέρουν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ και τα discount markets το Newsbomb.gr παραθέτει τους καταλόγους που έχουν ανακοινωθεί έως αυτή την ώρα.

Δείτε τις λίστες, όπως αυτές αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης εδώ.

Άδωνις Γεωργιάδης: «Στόχος οι χαμηλές τιμές»

Νωρίτερα σήμερα, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, και ο Αναπληρωτής Υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο Διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, επισκέφθηκαν καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ καθώς σήμερα ήταν η πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού».

«Το θέμα είναι να κερδίσει ο κόσμος λεφτά, σκοπός είναι να βγει ο καταναλωτής κερδισμένος. Οι άνθρωποι οι οποίοι δεν βγάζουν το μήνα να τα βγάλουν πέρα», είπε αρχικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Και συμπλήρωσε: «Στόχος να φτιάξουμε ένα χώρο που οι καταναλωτές θα βρουν χαμηλότερες τιμές. Είμαστε φειδωλοί στον αριθμό των προϊόντων που θα μπούν στο καλάθι».

Η κάμερα του Newsbomb.gr εντόπισε τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη σε σουπερ μαρκετ της Αθήνας.

«Στόχος είναι αυτό το δύσκολο χειμώνα του 2022-2023 στην Ελλάδα να δοθεί στους καταναλωτές ένα μέτρο για να αντιμετωπίσουν τις τιμές με έναν έξυπνο τρόπο», ανέφερε.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή