Πρωταθλητές στις online αγορές από το εξωτερικό οι Έλληνες

Σήµερα, το 87% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήµατα, µε το ποσοστό αυτό µάλιστα να είναι –σύµφωνα µε το PayPal eCommerce Index 2022– το υψηλότερο πανευρωπαϊκά.

Πρωταθλητές στις online αγορές από το εξωτερικό οι Έλληνες
Pixabay
2'

Οι Έλληνες αναδεικνύονται µεταξύ των Ευρωπαίων να έχουν το πιο διεθνοποιηµένο προφίλ αγορών, µε τους Ιρλανδούς να ακολουθούν µε 83%, τους Γερµανούς να έπονται µε 82% και τους Ισραηλινούς να βρίσκονται στην 4η θέση των πιο φανατικών e-shoppers από το εξωτερικό µε 79%. Συνολικά, ο µέσος όρος των Ευρωπαίων που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήµατα του εξωτερικού, διαµορφώνεται για το 2022 στο 74%.

Οι Έλληνες προτιµούν να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές από επιχειρήσεις που εδρεύουν εκτός Ελλάδας µε βασικό κίνητρο τις τιµές. Ειδικότερα, τα κίνητρα που τους οδηγούν σε online αγορές στο εξωτερικό είναι κυρίως οι καλύτερες τιµές (56%), όπως και η πρόσβαση σε µία πλουσιότερη γκάµα διαθέσιµων ειδών (42%).

Επιπλέον, ένας στους τρεις (το 35%) απαντά ότι επιλέγει να ψωνίζει από ηλεκτρονικά καταστήµατα του εξωτερικού γιατί έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει νέα ενδιαφέροντα προϊόντα, τα οποία δεν γνώριζε καν ότι υπήρχαν.

Αν και οι Έλληνες κρατούν τον τίτλο των πιο φανατικών Ευρωπαίων στις online αγορές εκτός συνόρων, µια σηµαντική µερίδα καταναλωτών εξακολουθεί να διστάζει να αγοράσει προϊόντα από ξένη χώρα. To 21% των Ελλήνων απαντά ότι ο βασικός λόγος που δεν αγοράζει από το εξωτερικό, είναι γιατί το marketplace δεν κάνει αποστολές προϊόντων στην Ελλάδα. Αλλο ένα 31% παραδέχεται ότι έχει αφήσει ηµιτελή µια αγορά από site του εξωτερικού γιατί η µέθοδος πληρωµής του καταστήµατος δεν το εξυπηρετούσε.

Και φυσικά, ένα από τα βασικά εµπόδια είναι ο καθοριστικός παράγοντας της ασφάλειας, ο οποίος αφορά την έλλειψη εµπιστοσύνης των καταναλωτών προς ορισµένα marketplaces του εξωτερικού.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή