Τα μικροέξοδα της καθημερινότητας βουλιάζουν τον ατομικό προϋπολογισμό
Καθώς η πλειοψηφία των εργαζομένων έχουν επιστρέψει στις θέσεις τους μετά από την πολύμηνη παραμονή τηλεργασία λόγω πανδημίας, επανέρχονται στις «καλύτερες μέρες» και οι επιχειρήσεις εστίασης.
Σύμφωνα με έρευνα του ResumeBuilder.com σε 800 εργαζομένους, το 71% των ερωτηθέντων απαντά ότι αγοράζει τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα το γεύμα του στη δουλειά και δεν το φέρνει έτοιμο από το σπίτι. Το 10% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αυτό το κάνει κάθε μέρα στο πενθήμερο, ενώ στο 25% κυμαίνεται το ποσοστό εκείνων που επιλέγουν να αγοράσουν το γεύμα τους τέσσερις φορές την εβδομάδα.
Έξι στους δέκα εργαζόμενους απάντησαν ότι προτιμούν να αγοράζουν και το πρωϊνό τους στη δουλειά τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και το 10% το κάνει αυτό κάθε μέρα. Παράλληλα, στο 21% κυμαίνεται το ποσοστό εκείνων που αγοράζουν κάθε μέρα καφέ στη δουλειά και δεν τον φέρνουν από το σπίτι, ενώ το 90% το κάνει αυτό σε εβδομαδιαία βάση.
Την ίδια στιγμή, σε άλλο ερώτημα της έρευνας, το 75% από τους ερωτηθέντες απάντησαν ότι 250 δολάρια επιπλέον το μήνα θα έκανε διαφορά στον τρόπο ζωής τους, ότι τουλάχιστον οι μισοί ανησυχούν για την οικονομική τους κατάσταση και το 25% εξ αυτών υποστηρίζουν ότι δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα μηνιαία έξοδα. Επιπλέον, οι μισοί από τους ερωτηθέντες απάντησαν ότι εξυπηρετούν κάποιο δάνειο που έχουν λάβει με το 25% να τονίζει ότι το χρέος τους αφορά σε πιστωτικές κάρτες.
«Είναι τα μικροέξοδα της καθημερινότητας που συνήθως παραβλέπουμε όταν σχεδιάζουμε τον ατομικό ή τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό. Δεν αντιμετωπίζουμε αυτά τα έξοδα ως σημαντικά καθώς θεωρούμε ότι το να αγοράσεις έναν καφέ από το δρόμο δεν έχει ιδιαίτερες επισπτώσεις σε σχέση με τις δόσεις ενός δανείου ή με τις δόσεις ενός αυτοκινήτου. Όμως αυτά τα μικροέξοδα προστίθενται καθημερινά και πολύ συχνά καταλήγουν να επηρεάζουν την οικονομική κατάσταση του ατόμου», υποστηρίζεται στα συμπεράσματα της έρευνας.