Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ
Αύξηση τζίρου κατά 15% στα 220 εκατ. ευρώ (σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), και αύξηση παραγγελιών κατά 9%, σημείωσαν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στο εννιάμηνο του 2023.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν +30% σε προϊόντα για κατοικίδια, +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη, +9% σε είδη αρτοποιίας, +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 12%.
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται, αντίστοιχα, σε ποσοστό 16,3%.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος που μετρά η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και όσους συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.