Καταναλωτές σε απόγνωση, ψάχνουν ελαιόλαδο ακόμη και στο… Facebook

Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές προμηθεύονται ελαιόλαδο από το Μarketplace της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών δικτύων.
UNSPLASH.

Λάδι χωρίς… μεσάζοντες και απευθείας από τον παραγωγό αγοράζει όλο και περισσότερος κόσμος, ενόσω το ανοδικό «ράλι» στην τιμή του ελαιολάδου συνεχίζεται.

Το Μarketplace, αυτός ο συγκεκριμένος μηχανισμός του Facebook, ευνοεί τις απευθείας συναλλαγές μεταξύ χρηστών, δημιουργώντας άλλη μία… δίοδο (ασυνήθιστη, ομολογουμένως) ανάμεσα στον παραγωγό και τον καταναλωτή.

«Πονοκέφαλος» για τις τιμές στο ελαιόλαδο – Πλιάτσικο σε ελαιώνες όλης της χώρας

Το «κύμα» ανατιμήσεων σε βασικά είδη διατροφής οδηγεί σε απόγνωση τα νοικοκυριά, που καλούνται να «βάλουν» βαθιά το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να τα προμηθευθούν.

Φυσικά, αυτό το… ανοδικό «ράλι» στις τιμές επηρεάζει άμεσα και το ελαιόλαδο. Το πιο υγιεινό από τα μαγειρικά λάδια είναι πλέον και το ακριβότερο, λόγω της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζει τις καλλιέργειες στον κόμβο παραγωγής του κόσμου, τη νότια Ευρώπη.

Ξηρασίες, καύσωνες και πυρκαγιές σε βασικές χώρες παραγωγής έχουν μειώσει σχεδόν στο μισό τις συγκομιδές ελιών στον κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οδηγώντας το κόστος του ελαιολάδου στα… ύψη.

Σχετικές ειδήσεις