Δάνεια: Σωρεία καταγγελιών από δανειολήπτες προς εισπρακτικές και servicers
Αν και η Βουλή προσπάθησε με νέες ρυθμίσεις να βάλει «φρένο» στις πρακτικές των servicers και των εισπρακτικών εταιρειών για τα δάνεια, μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει κάτι.
Η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα μιλώντας στο MEGA ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Ήρθε ένα νομοθέτημα που είναι νόμος του κράτους, για συγκεκριμένες συμπεριφορές που πρέπει να έχουν οι servicers που έχουν κάνει στον κόσμο τα άπαντα και έχουν καταγγελθεί πολλές φορές δημόσια... Δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ήρθε ο νόμος αλλά μέχρι αυτήν την στιγμή δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα. Περίμενα ότι τουλάχιστον θα είναι λίγο πιο διακριτικοί».
Η δικηγόρος τόνισε ότι οι δανειολήπτες μπορούν να καταγγείλουν τις εισπρακτικές εταιρείες στην Ειδική Γραμματεία Καταναλωτή με εύκολο τρόπο.
Σχετικά με περίπτωση δανειολήπτριας που έφτασε στο δικαστήριο αναφέρει η κα. Νούκα:
«Εκδόθηκε μια δικαστική απόφαση πριν 2 μήνες περίπου σε σχετικό θέμα λόγω ανακοπής που είχαμε κάνει. Το δικαστήριο χαρακτήρισε τον servicer ανέντιμο γιατί η δανειολήπτρια έκανε απόπειρα να μπει στον εξωδικαστικό έχοντας όλες τις προϋποθέσεις και ο servicer δεν ανέβαζε τις οφειλές στο σύστημα, γιατί απλά μπορεί, με αποτέλεσμα τους καλούσαμε να ανεβάσουν τις οφειλές, δεν το έκαναν και έβγαλαν την α’ κατοικία στον πλειστηριασμό. Το δικαστήριο είπε "είσαι ανέντιμος" για εποφθαλμιούσες στα χρήματα από τον πλειστηριασμό».