Ξενοδόχοι: Προωθούν το ελληνικό ξενοδοχείο πολυτελείας «Boutique Hotel»
Η αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας θεωρείται ότι θα διπλασιάσει τα μεγέθη της στην παγκόσμια αγορά
Την αγορά του ξενοδοχείου πολυτελείας επιχειρεί να διευρύνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας, το οποίο με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Βασιλικό προχώρησε στη φιλοξενία 23 διακεκριμένων δημιουργών ψηφιακού περιεχομένου.
Το κύριο μήνυμα ήταν «Love to host you» κι αφορά στη νέα δράση του ΞΕΕ, για το πρόγραμμα «Boutique Hotel», που αφορά ξενοδοχεία πολυτελείας. Υπενθυμίζουμε πως το ΞΕΕ έχει αναλάβει δράσεις και για το ελληνικό πρωινό κι έχει πραγματοποιήσει δράσεις και για την καινοτομία αλλά κι έρευνες πάνω σε θέματα πράσινης ενέργειας στον χώρο της φιλοξενίας, προσβασιμότητας ΑμεΑ κ.ά.
Η αγορά πολυτελών ξενοδοχείων διαρκώς βελτιώνει τα μεγέθη της. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το ξενοδοχείο πολυτελείας αναμένεται να διπλασιάσει τα οικονομικά μεγέθη του στην αγορά μετά το 2034.
Τα ξενοδοχεία πολυτελείας (boutique hotels) δεν αφορούν μόνο σε μεγάλες μονάδες, που είναι πεντάστερα και πλέον αναπτύσσονται περισσότερο και στην Ελλάδα. Είναι ξενοδοχεία, που μπορεί να είναι μικρά, μεσαία ή μεγάλα αλλά έχουν ψηφιακές υπηρεσίες, χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα, έχουν υψηλής ποιότητας γαστρονομία κ.ά.
Σε άλλες περιπτώσεις η αρχική τους χρήση ενδέχεται να ήταν άλλη, όμως, στην πορεία μετατράπηκαν σε ξενοδοχεία π.χ. κτήρια – ιστορικά μνημεία, κτήρια με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική κ.ά.
Οι ψηφιακοί δημιουργοί επισκέφθηκαν την Ύδρα
Οι ψηφιακοί δημιουργοί μέσω του προγράμματος φιλοξενίας του ΞΕΕ ταξίδεψαν εκτός Αθηνών με τη συμπαράσταση και της Ένωσης Ξενοδόχων Ύδρας κι είχαν την ευκαιρία να κάνουν λήψεις για τον νησιωτικό προορισμό.
Την Πέμπτη 13 Ιουνίου εκπρόσωποι πάνω από 200 ξενοδοχείων είχαν την ευκαιρία να συνδεθούν με κορυφαίους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου, από Ευρώπη (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ουγγαρία, Σερβία) αλλά και την Ελλάδα, που διαδραματίζουν σήμερα κρίσιμο ρόλο στην προώθηση τουριστικών προορισμών, εμπειριών και επιχειρήσεων.
Έντονο ήταν το ενδιαφέρον των ξενοδόχων γύρω από το ζήτημα της στρατηγικής διαχείρισης συνεργασιών με διαμορφωτές κοινής γνώμης αλλά και στο ζήτημα της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υπηρεσία του κλάδου της φιλοξενίας. Υπενθυμίζουμε ότι το ρομπότ «Σοφία» παρουσιάστηκε πρώτη φορά σε ξενοδοχείο της Ρόδου και κέντρισε το ενδιαφέρον των παριστάμενων.