Στον αέρα βρίσκεται η Pythia, ο Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) για τους ταξιδιώτες

Ο ψηφιακός βοηθός επιχειρεί να διασυνδέσει ψηφιακά τους ταξιδιώτες προσφέροντας εξατομικευμένες πληροφορίες
ρομπότ
PIXABAY
2'

Ο Ψηφιακός Βοηθός είναι μία από τις πιο πολλές εφαρμογές, που έχουν αναπτυχθεί στον χώρο του τουρισμού τα τελευταία χρόνια. Ο θεσμός του ξενοδοχείου, ελληνικού και ξένου έχει μπει για τα καλά στη νέα εποχή. Ρομπότ που μεταφέρουν πετσέτες, ρομπότ που καθαρίζουν, ρομπότ που ασχολούνται με την υποδοχή επισκεπτών (ρεσεψιόν) κ.ά. Φυσικά δεν ήταν όλες οι ρομποτικές διαδικασίες πετυχημένες με αποτέλεσμα κάποια ρομπότ να πάνε για ...απόσυρση.

Οι τεχνολογικές εφαρμογές δεν περιορίζονται σ΄αυτό, αφού μετασχηματίζεται γοργά ο χώρος του τουρισμού μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες, ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων, κλείσιμο τραπεζιών, εφαρμογές πάνω στα ιστορικά μνημεία και τα αξιοθέατα κ.ά.

Ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής το Discovergreece.com, που αποτελεί την ταξιδιωτική πλατφόρμα του Marketing Greece συστήνει στο κοινό του τον Ταξιδιωτικό Βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την εταιρία σε συνεργασία με το Matador Network, δημιουργό του Guidegeek AI.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία Generative AI και με το Discovergreece.com, η Pythia αναλαμβάνει να υποστηρίξει το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό με εξατομικευμένες πληροφορίες, δίνοντας του έμπνευση για το ταξίδι του στους ελληνικούς προορισμούς και διευκολύνοντάς το στον σχεδιασμό του, μέσα από:

  • Ένα ευρύ φάσμα ιδεών και λεπτομέρειες για να ανακαλύψει ο ταξιδιώτης την αυθεντική Ελλάδα: Αξιοθέατα, μνημεία, τοπόσημα, γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί προορισμοί καθώς και πρακτικές οδηγίες για την επίσκεψή τους
  • Σχετικοί σύνδεσμοι (links) για κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω της συνεργασίας της Marketing Greece με ξενοδοχεία για κρατήσεις πτήσεων μέσω Skyscanner αλλά και κρατήσεις για δραστηριότητες
  • Σύνδεση με δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως το Instagram, Messenger και WhatsApp, με την Pythia να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί της χωρίς να απαιτείται η χρήση επιπρόσθετης εφαρμογής ή η επίσκεψη σε μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
  • Δυνατότητα για ανθρώπινη παρέμβαση σε περίπτωση που ο χρήστης το ζητήσει

Όπως εξήγησε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος με την Pythia έρχονται σε επαφή σε πραγματικό χρόνο με τους ταξιδιώτες «δημιουργώντας έναν ακόμα δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την νέα δυναμική που αναπτύσσεται στο Discovergreece.com. Τέλος, μέσα από το backend διαχειριστικό εργαλείο για reporting της Pythia, έχουμε την ευκαιρία να χαρτογραφήσουμε τις πραγματικές ανάγκες του κοινού μας, προσφέροντας μας τη δυνατότητα να βελτιώνουμε το έργο μας σε διαρκή βάση».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή