Αντίστροφη μέτρηση για τις θερινές εκπτώσεις: Πότε ξεκινούν - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Οι καταναλωτές αναμένεται να βρουν δελεαστικές τιμές σε πληθώρα προϊόντων λόγω των θερινών εκπτώσεων
Αντίστροφη μέτρηση για τις θερινές εκπτώσεις: Πότε ξεκινούν - Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Αρχείου - Eurokinissi
2'

Μια ανάσα απέχουν οι θερινές εκπτώσεις με τους καταναλωτές να είναι έτοιμοι για συμφέρουσες αγορές και τα καταστήματα διατεθειμένα να προσφέρουν χιλιάδες προϊόντα σε πολύ δελεαστικές τιμές.

Οι θερινές εκπτώσεις κάνουν πρεμιέρα τη Δευτέρα 8 Ιουλίου ενώ αναμένεται να ολοκληρωθούν το Σάββατο, 31 Αυγούστου.

Τα μαγαζιά μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 14 Ιουλίου, με προτεινόμενο, από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας, 11:00 – 18:00. Ο Σύλλογος υπενθυμίζει ότι σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. «20% έκπτωση».

Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

Θερινές εκπτώσεις: Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται. Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή