Εχει και η Burberry βάσανα! Ζημιά 80 εκατ. στερλίνες και σχέδιο έκτακτης ανάγκης
Eνα σχέδιο ανάκαμψης της Burberry παρουσίασε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μετά τις κακές οικονομικές επιδόσεις της βρετανικής μάρκας πολυτελείας στο εξάμηνο.
Η εταιρεία που βρέθηκε σε συμπληγάδες τον περασμένο χρόνο εν μέσω κάμψης των δαπανών του κλάδου πολυτελείας και μιας αποτυχημένης στρατηγικής για ανάκαμψη, προειδοποίησε ότι ήταν πολύ νωρίς για να πει αν θα επανέλθει σε κέρδη φέτος.
Ο διευθύνων σύμβουλος Joshua Schulman παρουσίασε ένα νέο σχέδιο εξοικονόμησης κόστους 40 εκατομμυρίων στερλίνων, επισημαίνοντας πως στόχος είναι η Burberry να επιστρέψει σε βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 22% στο 1 δισ. λίρες το εξάμηνο έως τις 28 Σεπτεμβρίου, από 1,3 δισ. στερλίνες το προηγούμενο έτος, λόγω των άσχημων επιδόσεων στην Ασία και στις ΗΠΑ. Κατέγραψε ζημιά προ φόρων 80 εκατ. στερλίνες, έναντι κερδών 219 εκατ. στερλινών το προηγούμενο έτος και προσαρμοσμένη λειτουργική ζημιά 41 εκατ. στερλίνες.
Ο Schulman, ο οποίος εργαζόταν στο παρελθόν για τους Coach και Jimmy Choo και εντάχθηκε στην επιχείρηση τον Ιούλιο, καθόρισε μέτρα για να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για το brand, να βελτιώσει την απόδοσή της και να οδηγήσει στη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας, συμπεριλαμβανομένης της εστίασης σε βασικά προϊόντα όπως τα εξωτερικά ενδύματα και τα κασκόλ.
Η εταιρεία, περισσότερο γνωστή για τις καμπαρντίνες της, είχε επιδιώξει υπό τον προηγούμενο προϊστάμενό της Jonathan Akeroyd να βάλει το «Britishness» στο επίκεντρο των προσπαθειών για την αναβίωση της μάρκας και την προώθηση Gerry Murphy παραδέχτηκε προηγουμένως ότι η Burberry «μάλλον πήγε λίγο πολύ μακριά, πολύ γρήγορα» με τη φιλοδοξία της premium. Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε σχεδόν κατά 57% τον περασμένο χρόνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος, Joshua Schulman ανέφερε ότι η σειρά προϊόντων ήταν υπερβολικά εστιασμένη στην εποχιακή μόδα με μια εξειδικευμένη αισθητική, γεγονός που αποδυνάμωσε τις πιο διαχρονικές βασικές συλλογές της.
Πρόσθεσε ότι μέρος του σχεδίου του είναι να δώσει προτεραιότητα στα εξωτερικά ενδύματα της Burberry, όπως τις καμπαρντίνες και τα κασκόλ της, να αυξήσει την παραγωγικότητα των καταστημάτων και να επιτύχει καλύτερη τιμολόγηση.