ICAP: Δυναμική ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Σύμφωνα με μελέτη της ICAP, η ανάπτυξη της αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, συνεχίζεται δυναμικά.

Συγκεκριμένα:

Η εγχώρια αγορά (πωλήσεις σε αξία) προϊόντων private label αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 12% την περίοδο 2007-2010.

Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και οι στρατηγικές κινήσεις από τις μεγάλες κυρίως αλυσίδες super markets στην προώθηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ευνοούν την ανάπτυξή τους.

Ο βαθμός διείσδυσης των προϊόντων P-L στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων του κλάδου των super markets διαμορφώθηκε σε 19% περίπου.