Ελληνικό εργοστάσιο ιδεών στα πρότυπα της Google
Το γερμανικό περιοδικό «Spiegel» αφιερώνει ένα εκτενές άρθρο στην καινούρια ιδέα του διαφημιστή, για τον οποίο σημειώνει ότι είναι ο άνθρωπος που "πούλησε στους Κινέζους Nescafe, όταν όλοι στοιχημάτιζαν ότι θα έμεναν πιστοί στο τσάι. Έπεισε τις γυναίκες για τις ξυριστικές μηχανές Gilette και υπήρξε συνεφευρέτης της εκστρατείας "Think different" της Apple».
«Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι σε χειρότερη κατάσταση απ' ό,τι η Apple το 1997. Σχεδόν καθημερινά λάμπει εδώ ο ήλιος, υπάρχουν ένα σωρό νησιά με κόλπους που έχουν ακτές με λευκή άμμο, υπάρχουν οι Δελφοί, η Ολυμπία και η Ακρόπολη, αλλά η εικόνα της χώρας δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερη», αναφέρει το περιοδικό.
Το εργοστάσιο ιδεών σκοπεύει να εγκαταστήσει στο παλιό αεροδρόμιο της Αθήνας: «Εκεί νέοι άνθρωποι θα εργάζονται για τη σωτηρία της πατρίδας τους και για τη δημιουργία μιας νέας εικόνας».
Σύμφωνα με το Spiegel, η πρωτοβουλία θα ονομάζεται «Γίνεται». «Δεν ξορκίζει μόνο την κατάθλιψη, αλλά είναι και προτροπή για δράση, πράγμα σημαντικό σε μια χώρα στην οποία ο κόσμος αρέσκεται να μιλά πολύ και φωναχτά αλλά κάνει λίγα. Ο Οικονομίδης θέλει να δημιουργήσει ένα καταφύγιο, μια προστατευόμενη περιοχή, όπου θα μπορούν να αναπτύσσονται ιδέες και να προστατεύονται από τις αντίξοες συνθήκες, από την κρίση και την πολιτική. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα τεράστιο κτίριο, ένα 'open space' με γραφεία, ατελιέ και μια καντίνα, κάτι σαν τα κεντρικά της Google ή το κτίριο Gehry της διαφημιστικής εταιρείας TBWA στην Καλιφόρνια, όπου κάποτε δούλεψε ο Οικονομίδης. Θα υποβάλει κανείς μια αίτηση με ένα business-plan, ένα expose, θα παίρνει μια υποτροφία και – πράγμα σημαντικό για τη ζούγκλα της ελληνικής γραφειοκρατίας – νομική υποστήριξη για την εφαρμογή του».