Hellastat: Οι επιχειρήσεις προτιμούν το internet για διαφήμισή τους
Σύμφωνα με στοιχεία της Media Services, το 2011 η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 15%, στα €1,6 δισ. Τα περιοδικά και οι εφημερίδες κατέγραψαν απώλειες της τάξης του -22,3% και -17% αντίστοιχα. Η μέση κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων μειώθηκε κατά 10%, ενώ οι απογευματινές κατέγραψαν πτώση της τάξης του 17%.
Επιπλέον, πολλές επιχειρήσεις προτιμούν πλέον να προβληθούν μέσω του internet καθώς τα κόστη είναι αρκετά χαμηλότερα και η διαφήμιση πιο στοχευμένη, και δυναμική, αντικαθιστώντας έτσι το έντυπο υλικό.
Στο χώρο του βιβλίου, μέρος εκδοτών συνεργάζεται με επιχειρήσεις από ασιατικές χώρες λόγω του χαμηλότερου κόστους, πλήττοντας τις εγχώριες εκτυπωτικές επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, οι τελευταίες υφίστανται πολύμηνες καθυστερήσεις στις εισπράξεις τους και υψηλές επισφάλειες.