Ενας στους 3 δηλώνει πως δεν του περισσεύει χρήμα

Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών θεωρεί πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση και ότι θα παραμείνει σε αυτήν κατά τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen.

Ενας στους 3 δηλώνει πως δεν του περισσεύει χρήμα
1'

Με την ανεργία να αυξάνεται δραματικά και να έχει φτάσει πλέον σε πρωτοφανή επίπεδα, δεν προκαλεί έκπληξη, όπως επισημαίνει η έρευνα, ότι οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο παγκοσμίως (46%).

Παράλληλα, η κατάσταση της οικονομίας και τα προσωπικά χρέη συνεχίζουν να ανησυχούν σταθερά τους Έλληνες τα τελευταία χρόνια.

Επιπλέον, ένας στους τρεις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Το ποσοστό αυτό (35%) είναι ένα από τα υψηλότερα που έχει καταγραφεί στην Ελλάδα και το τρίτο υψηλότερο παγκοσμίως για το συγκεκριμένο τρίμηνο.

Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (93%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (73%) και να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%).

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως το ποσοστό των Ελλήνων που λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση είναι σαφώς υψηλότερο από το αντίστοιχο ευρωπαϊκό, αντικατοπτρίζοντας για άλλη μία φορά τα χαμηλά επίπεδα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στη χώρα μας.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή