Νέες συμφωνίες της Μαρινόπουλος με Έλληνες παραγωγούς
Η έναρξη του συγκεκριμένου προγράμματος που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούλιο, εντάσσεται στη μακροχρόνια δέσμευση του μεγαλύτερου λιανεμπορικού ομίλου της χώρας να βρίσκεται στο πλάι των Ελλήνων παραγωγών και να διαθέτει προϊόντα ελληνικής προέλευσης, τα οποία αποτελούν το 96% επί του συνόλου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που διαθέτει στα 800 καταστήματά ανά την Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό έχουν ήδη πραγματοποιηθεί μεγάλες εμπορικές ενέργειες και εκδηλώσεις σε συνεργασία με τους τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές για την ανάδειξη των προϊόντων της κάθε περιοχής. Πρώτος σταθμός ήταν η πόλη των Σερρών όπου η Μαρινόπουλος διαθέτει συνολικά 13 καταστήματα και απασχολεί 215 εργαζομένους. Παράλληλα, συνεργάζεται με 8 ελληνικές εταιρίες και διανέμει 120 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 25 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour με προέλευση από την ευρύτερη περιοχή των Σερρών.
Ο δεύτερος σταθμός, με επίκεντρο την Τρίπολη, ήταν η Περιφέρεια της Πελοποννήσου όπου η εταιρεία διαθέτει συνολικά 51 καταστήματα και απασχολεί 1.139 εργαζομένους. Η Μαρινόπουλος στην περιοχή της Πελοποννήσου συνεργάζεται με 77 ελληνικές εταιρείες και διαθέτει στα ράφια των καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα 484 επώνυμα προϊόντα και 80 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Carrefour.
Η Θεσσαλία και συγκεκριμένα η πόλη του Βόλου αποτελεί τον επόμενο σταθμό. Η παρουσία της Μαρινόπουλος στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας είναι ιδιαίτερα δυναμική με 33 καταστήματα-3 υπερμάρκετ Carrefour, 20 σουπερμάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος, 8 καταστήματα ευκολίας Carrefour Express και 2 καταστήματα franchise Carrefour Express- και με 912 εργαζομένους από την περιοχή της Θεσσαλίας. Παράλληλα, η εταιρεία συνεργάζεται με 58 ελληνικές εταιρίες και παραγωγούς από την ευρύτερη περιοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα από το δίκτυο των 800 καταστημάτων της ανά τη χώρα, η Μαρινόπουλος διανέμει 639 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 139 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour από την περιοχή της Θεσσαλίας.
Πρόθεση της Μαρινόπουλος είναι η υποστήριξη της εγχώριας παραγωγικότητας με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό μέσω του δικτύου καταστημάτων της στα Βαλκάνια, ενδυναμώνοντας παράλληλα με αυτή την κίνηση ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο.
Το επιστέγασμα στην υποστήριξη της εταιρίας στα ελληνικά προϊόντα επιτυγχάνεται μέσω της διοργάνωσης ενός Διαγωνισμού Ελληνικού Προϊόντος, ο οποίος προτρέπει τους Έλληνες παραγωγούς να οραματιστούν ένα πρωτοποριακό προϊόν και να το δουν τοποθετημένο στα ράφια της Μαρινόπουλος για έξι μήνες. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος σε μια προσπάθεια ανάδειξης της εγχώριας επιχειρηματικότητας σε μια δύσκολη συγκυρία.