Κερδοφόρες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο
Όσον αφορά στις ελληνικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Ευρώπη αποτελεί τον δημοφιλέστερο προορισμό για επιχειρηματική δραστηριότητα, ενώ η Κίνα και η Μέση Ανατολή αποτελούν αυξανόμενα δημοφιλείς και κερδοφόρες αγορές.
Από τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι επίσης ότι κατά τους 12 τελευταίους μήνες, το 50% των εξαγωγικών εταιρειών αναφέρει αύξηση των κερδών, σε σύγκριση με το μόλις 38% των εταιρειών που περιορίζονται στην εγχώρια αγορά.
Κατά την ίδια περίοδο, το 59% των εταιρειών που κάνουν εξαγωγές αναφέρει αύξηση πωλήσεων, σε σύγκριση με ποσοστό 37% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται μόνο σε εγχώριο επίπεδο.
Στην Ελλάδα, δημοφιλέστερος προορισμός επέκτασης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι η Ευρώπη, με ποσοστό 56% να τη βαθμολογεί ως τον πλέον κερδοφόρο τόπο επιχειρηματικής δραστηριοποίησης. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται η Κίνα (48%) και η Μέση Ανατολή (37%), ενώ ακολουθούν η Βόρεια Αμερική (32%) και η Νοτιανατολική Ασία (31%).
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι πιο κερδοφόρες περιοχές για τις εξαγωγές θεωρούνται οι αναπτυσσόμενες αγορές και η Ευρώπη.