Εισάγουν χωρίς δασμούς από Τουρκία στραγγαλίζοντας ελληνικές εταιρείες
Η εταιρεία, πέραν της ελληνικότητος και της οικολογικότητας, συνεχίζει να επιμένει στην καινοτομία
Εισάγουμε χωρίς δασμούς από την Τουρκία προϊόντα χαμηλού κόστους και ποιότητας στραγγαλίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις. Την αποκάλυψη κάνει στην εκπομπή Επιχειρείν Εκτενώς του timetv ο κ.θεόδωρος Σκαγιάς, διευθυντής διεθνούς μάρκετινγκ της βιομηχανίας χαρτο-σχολικών ειδών SKAG. Ο κ. Σκαγιάς, εγγονός του Θεόδωρου Σκαγιά που ίδρυσε την βιομηχανία "του μπλε τετράδιου" μιλά για τα απίθανα εμπόδια που συναντά στο δρόμο της η βιομηχανία Σκαγιάς αλλά και την αποφασιστικότητα των μετόχων της να υπερβούν τις συνέπειες της κρίσης και να βγουν νικητές. Οι επενδύσεις και η εξωστρέφεια ήδη δίνουν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα στην ελληνική χαρτοβιομηχανία που "κοιτάει στα μάτια" την εποχή των tablets και των smart phones.
H εταιρεία ιδρύθηκε το 1957 από τον Θεόδωρο Σκαγιά, ο οποίος αν και παρέδωσε τα ηνία της επιχείρησης στις νεότερες γενιές, αποτελεί μάχιμη παρουσία στην εταιρεία. Ο ίδιος είναι ο «εφευρέτης του μπλε τετραδίου» που τόσο αγαπήθηκε από γενιές και γενιές μαθητών και που αποτελεί αξεπέραστη καινοτομία για την βιομηχανία των χαρο-σχολικών ειδών. Το πνεύμα καινοτομίας έχει περάσει στη νέα γενιά. «Μέσα στην κρίση προχωρήσαμε σε σημαντική επένδυση η οποία μας δίνει την δυνατότητα ψηφιακών εκτυπώσεων με τοπικό UV το οποίο κάνει τα προϊόντα μας πολύ πιο ελκυστικά όχι μόνον για τους μαθητές αλλά και για τις εταιρείες» λέει ο νεότερος Θεόδωρος Σκαγιάς.
Η αλήθεια είναι ότι η επιχείρηση καλείται να ανταπεξέλθει σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες ανταγωνισμού οι οποίες δεν έχουν να κάνουν μόνον με τα αδασμολόγητα προϊόντα από την Τουρκία αλλά και με τα πολύ φθηνά και σε κάποιες περιπτώσεις ανθυγιεινά χαρτικά προϊόντα από την Κίνα – δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις σχολικών προϊόντων με κάδμιο. Παρ όλα αυτά η εταιρεία η εταιρεία, πέραν της ελληνικότητος και της οικολογικότητας, συνεχίζει να επιμένει στην καινοτομία. «Δεν βλέπουμε με αρνητικό πνεύμα την είσοδο των tablets» λέει ο κ. Σκαγιάς προσθέτοντας «αντιθέτως αξιοποιούμε τις λειτουργίες τους για να κάνουμε τα προϊόντα μας πιο ελκυστικά. Έτσι έχουμε κάνει ειδική εφαρμογή Skag στα smart phones και στα Tablets που «ζωντανεύει» τα προϊόντα μας. Την ίδια αυτή εφαρμογή θα την αξιοποιήσουμε άμεσα και για εκπαιδευτικούς λόγους».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ελληνική αγορά χαρτο-σχολικών πέφτει με ρυθμό 40% την τελευταία τριετία. Η εν λόγω όμως επιχείρηση εμφανίζει πολύ μικρότερο ρυθμό επιβράδυνσης αφού επιχειρεί και βρίσκει διέξοδο ακολουθώντας μία εξωστρεφή λογική. Το ποσοστό των εξαγωγών της είναι ακόμη μικρό όμως ο κ. Σκαγιάς «τρέχει» ένα εντατικό πρόγραμμα επαφών που τον φέρνει σε νέες αγορές όπως η απαιτητική βρετανική αγορά. «Αυτή την εποχή το εργοστάσιό μας αξιοποιεί ένα ποσοστό της δυναμικότητά του. Είμαστε όμως σίγουροι ότι πολύ σύντομα οι εξαγωγικές μας επιδόσεις θα μας επιτρέψουν να αυξήσουμε την δυναμικότητά του έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε την μεγαλύτερη ζήτηση η οποία υπάρχει για τα ελληνικά προϊόντα ακόμη και σε πολύ απομακρυσμένες περιοχές του κόσμου».
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Θεόδωρου Σκαγιά στο blog του Σπύρου Κτενά, "ΕΚΤΕΝΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ".
Διαβάστε επίσης:
Skag: Τα συστατικά της επιτυχίας, σημειωμένα σ' ένα σχολικό τετράδιο!