4 σημαντικές διακρίσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος
Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε στην κατηγορία «Marketing & Διαφήμιση» για την καμπάνια «AB Βασιλόπουλος: 73 χρόνια στηρίζουμε τον Έλληνα παραγωγό».
Η καμπάνια ανέδειξε με μεγάλη επιτυχία την επι 73 χρόνια αδιάλειπτη στήριξη της ΑΒ στους Έλληνες παραγωγούς εκλεκτών προϊόντων, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της, τις πιο αγαπημένες γεύσεις και μυρωδιές του τόπου μας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε επίσης για τη δημιουργική χρήση των νέων, ψηφιακών μέσων επικοινωνίας με καμπάνια «ΑΒ I Love Wednesdays».
Μια ιδιαίτερα καινοτόμα ιδέα που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να ανταμείψει με έναν πρωτότυπο και δημιουργικό τρόπο τους πελάτες της για την εμπιστοσύνη τους, μέσω της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι 2 τελευταίες διακρίσεις αφορούν σε προϊόντα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακρίθηκε για το προϊόν ιδιωτικής ετικέτας «Κατσικίσιο γάλα υψηλής παστερίωσης ΑΒ». Το προϊόν αποτελεί το 1ο κατσικίσιο γάλα ιδιωτικής ετικέτας, ένα αυθεντικό ελληνικό παραδοσιακό προϊόν που παρασκευάζεται από 100% Ελληνικό γάλα, χαρακτηρίζεται από υψηλά ποιοτικά στοιχεία και χαμηλή τιμή. Τέλος, η ΑΒ απέσπασε το βραβείο «Έρευνας και Ανάπτυξης» για το προϊόν «Τοματίνια Τύπου Ελιάς 250gr», που διατίθεται αποκλειστικά από την ΑΒ σε συνεργασία με τις εταιρείες Ελληνικά Θερμοκήπια ΑΕ και την DKG Συμβουλευτική.