Μίχαλος: Προοπτικές προώθησης ελληνικών προϊόντων στη Κίνα
Σημαντικά κρίνει τα περιθώρια ενίσχυσης της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στην Κίνα, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας Κ. Μίχαλος.
![Μίχαλος: Προοπτικές προώθησης ελληνικών προϊόντων στη Κίνα](https://img.bbmd.gr/img/1260/max/82/2013/10/01/44666cb799dc07d8f19a00a2ddbad2d8.jpg?t=iT0ulW4vW883iYIDXZF6EA)
«Κλάδοι όπως αυτοί των τροφίμων και ποτών, του τουρισμού, των νέων τεχνολογιών και των φαρμάκων, παρουσιάζουν εξαιρετικές ευκαιρίες για ανάπτυξη συνεργασιών και διείσδυση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών» τόνισε ο κ. Μίχαλος στην ενημερωτική εκδήλωση για την παρουσίαση της μελέτης "POSITION PAPER 2013-14" του Ευρωπαϊκού Εμπορικού Επιμελητηρίου, στην Κίνα, που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΑ.
Όπως σημείωσε ο κ. Μίχαλος, βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσουν να αξιοποιηθούν αυτές οι ευκαιρίες, είναι η καινοτομία, η ποιότητα, αλλά και η σωστή στρατηγική με βάση τη γνώση των ιδιαιτεροτήτων της συγκεκριμένης αγοράς.
Ειδικά για τις ελληνικές επιχειρήσεις, όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η αγορά της Κίνας αποτελεί τα τελευταία χρόνια σημαντικό πεδίο εξωστρεφούς δράσης. Παρά το μικρό συγκριτικά μέγεθός της, η Ελλάδα υφίσταται ως αναγνωρίσιμο brand name στη χώρα αυτή, λόγω της πανάρχαιας πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς της. Η σταθερά ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών προς την Κίνα τα τελευταία χρόνια, αποτυπώνει τη δυναμική που ήδη έχει δημιουργηθεί ως τώρα και καλλιεργεί αισιοδοξία για το μέλλον και η Κίνα, με 1,3 δισεκατομμύρια εν δυνάμει καταναλωτές και με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε ετήσια βάση, αποτελεί σήμερα μια μεγάλη πρόκληση για το σύνολο των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.
Trending
![Αμαζόνιος: Φυλή που δεν είχε έρθει ποτέ σε επαφή με τον πολιτισμό, βγαίνει από την περιοχή της](https://img.bbmd.gr/img/500/max/90/2024/07/17/bb609bdb-Mashco-Piro.jpg?t=MMvA-DUjB7KrHc6Yxr_RVQ)