Vodafone: Επεκτείνει την πρωτοποριακή υπηρεσία «Προσωπική Εξυπηρέτηση»

Η Vodafone, πρωτοπόρος στην παροχή λύσεων επικοινωνίας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες, ανταποκρίνεται έμπρακτα στις ανάγκες των εταιρικών της πελατών και παρέχει λύσεις που ενισχύουν την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

Vodafone: Επεκτείνει την πρωτοποριακή υπηρεσία «Προσωπική Εξυπηρέτηση»
2'

Με στόχο τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της, η Vodafone εφάρμοσε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες το επιτυχημένο μοντέλο της προσωπικής εξυπηρέτησης των μεγάλων εταιρικών πελατών.

Επεκτείνοντας την προσωπική εξυπηρέτηση στο σύνολο των πελατών της, η Vodafone ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με κάθε έναν εταιρικό πελάτη ξεχωριστά.

Η πρωτοποριακή υπηρεσία προσωπικής εξυπηρέτησης, λειτουργεί ως εξής:

Σε κάθε επαγγελματία ορίζεται ένας Προσωπικός Σύμβουλος με τον οποίο μπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικά απευθείας, καλώντας το 1399 -το βραβευμένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών- για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα σχετικά με το πρόγραμμα χρήσης τους, το λογαριασμό, ή ακόμα και για να ενημερωθούν σχετικά με οποιοδήποτε θέμα που αφορά στην επικοινωνία της επιχείρησής τους.

Ταυτόχρονα, στον ίδιο επαγγελματία, ορίζεται και ένας Σύμβουλος Πωλήσεων, ο οποίος βρίσκεται σε απόλυτη συνεργασία με τον Προσωπικό Σύμβουλο και είναι αρμόδιος να επισκέπτεται τους πελάτες στον επαγγελματικό τους χώρο για να τους βοηθήσει να διερευνήσουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, να τους ενημερώσει για τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Vodafone και να βρουν από κοινού νέους τρόπους ανάπτυξης της επιχείρησής τους!

Μέσα σε λίγους μόνο μήνες η λειτουργία της προσωπικής ομάδας εξυπηρέτησης για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες, απέδωσε σημαντικά αποτελέσματα.

Η Vodafone πέτυχε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τους δείκτες ικανοποίησης των εταιρικών της πελατών, αναφορικά με την «Εκ των Προτέρων Επικοινωνία (proactive contact)», την «Ευκολία και Απλότητα στην Εξυπηρέτηση», την «Καλύτερη Εμπειρία Πελάτη» σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρεία και την «Καλύτερη Εξυπηρέτηση τηλεφωνικού κέντρου».

Η υπηρεσία Προσωπικής Εξυπηρέτησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες έχει συμβάλει στην περαιτέρω ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών της που εξυπηρετούνται τηλεφωνικά από τον Προσωπικό τους Σύμβουλο.

Για τη Vodafone, η παροχή βέλτιστης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί στρατηγική της επιλογή! Για το λόγο αυτό, θα συνεχίσει να εξελίσσει και να ανανεώνει διαρκώς τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης που παρέχει, όσο και τα μέσα που διαθέτει στους εταιρικούς πελάτες της προκειμένου να έχουν άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση όποτε το επιθυμούν.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή