Δωδώνη: Αύξηση 12% στις εξαγωγές
Αύξηση 12% στις εξαγωγές παρουσίασε η εταιρεία ΔΩΔΩΝΗ στη διάρκεια του εννεαμήνου Ιανουάριος-Σεπτέμβριος, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την εταιρεία είναι τα αποτελέσματα και στις εγχώριες πωλήσεις οι οποίες έχουν σταθεροποιηθεί, για πρώτη φορά, μετά από τις χαμηλές αποδόσεις των τελευταίων τριών χρόνων, ως συνέπεια της αποτελεσματικής στρατηγικής και της επένδυσης της εταιρείας στη συνεργασία της με τους εργαζόμενους, τους τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές, τους συνεργάτες και κυρίως τους πελάτες της.
Το διευρυμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της ΔΩΔΩΝΗ περιλαμβάνει εννέα κατηγορίες γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, με 80 ξεχωριστά προϊόντα.
Η ΔΩΔΩΝΗ, μέσα από τη διεθνή εξαγωγική της παρουσία σε 35 χώρες, προωθεί δυναμικά τα ελληνικά τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές όπως της Αυστραλίας, των ΗΠΑ, της Γερμανίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας, ενώ συνεχώς ενισχύει την παρουσία της στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η δυναμική ανάπτυξη, ο πολύπλευρος στρατηγικός σχεδιασμός και η ανανέωση της εικόνας για τη ΔΩΔΩΝΗ συνδέεται και με την αλλαγή της ιδιοκτησίας της, καθώς τον Νοέμβριο συμπληρώνεται ήδη ένας χρόνος όπου πλέον τη πλειοψηφία κατέχει η διεθνής επενδυτική εταιρεία Strategic Initiatives.