Saxo Bank: Οι Έλληνες επενδυτές στρέφονται στο Διαδίκτυο
Οι Έλληνες πελάτες της δανικής τράπεζας έχουν αυξηθεί κατά 100% μετά το 2009, ενώ στη Θεσσαλονίκη, η αντίστοιχη αύξηση ανήλθε στο 55%, σε σχέση με τις αρχές του 2011, σύμφωνα με την υποδιευθύντριά της τράπεζας στην Ελλάδα, Ειρήνη Σαραντοπούλου.
Η Ελλάδα έχει εξελιχθεί -χάρη και σε αυτή τη στροφή- σε μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης για τον όμιλο της Saxo Bank.
Ερωτηθείσα πώς ερμηνεύεται η αύξηση δημοτικότητας των on-line επενδύσεων, η κ. Σαραντοπούλου εξέφρασε την πεποίθηση ότι συνδέεται με παράγοντες όπως η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και η επιθυμία των επενδυτών να χειρίζονται οι ίδιοι τον λογαριασμό τους, αντί να τον αναθέτουν σε κάποιον χρηματιστή.
Σύμφωνα δε, με τον διευθυντή μάρκετινγκ της τράπεζας, Δημήτρη Παπουλάκο, οι 'Ελληνες πελάτες τοποθετούν τα κεφάλαιά τους κυρίως σε μετοχές και δευτερευόντως σε συναλλαγματικές ισοτιμίες (οι πελάτης της τράπεζας μπορούν να επενδύουν -με έναν λογαριασμό- σε περισσότερα από 30 χρηματιστήρια/αγορές εμπορευμάτων σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική και σε 160 συναλλαγματικές ισοτιμίες).