ΣΕΛΟΝΤΑ: Αύξηση των πωλήσεων στο εννεάμηνο
Παράλληλα, οι εξαγωγές του ομίλου ήταν το 86% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ, αντίστοιχα, η εγχώρια αγορά απορρόφησε το 14%.
Συνεχίζοντας την εξαγωγική της προσπάθεια και την προσπάθεια διεύρυνσης των πωλήσεών της σε νέες αγορές, πέραν από τις 11 βασικές-παραδοσιακές, που περιλαμβάνουν τις οκτώ χώρες της ΕΕ και τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Ρωσία, η Σελόντα έχει πλέον προσθέσει ακόμα 15 χώρες (Κεντρική Ευρώπη, Σκανδιναβία, βαλκανικές και αραβικές χώρες και Άπω Ανατολή) στους εξαγωγικούς προορισμούς της.
Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι, επίσης ότι το 20% των πωλήσεων στο εξωτερικό αφορά πωλήσεις απευθείας σε μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα προϊόντα προστιθέμενης αξίας (φιλέτα και απεντερωμένα) συμμετείχαν με 4% στο σύνολο του όγκου των πωλήσεων. Ο στόχος για το 2014 είναι η συμμετοχή των προϊόντων προστιθέμενης αξίας να ανέλθει στο 10%.
Επιπλέον, πέραν από την τσιπούρα και το λαβράκι που αποτελούν τον κορμό της δραστηριότητάς του ομίλου, διατέθηκαν και 380 τόνοι νέων ειδών (μυτάκι, φαγκρί, κρανιός, λιθρίνι, κλπ). Η εσωτερική αγορά αποτέλεσε τον κύριο αποδέκτη των νέων αυτών ειδών σε ποσοστό 86%.
Διαβάστε επίσης: