Θεϊκό καλοκαίρι για τις γεύσεις «δωδώνη»
Ανακάμπτοντας από τα προβλήματα που προκάλεσε η πυρκαγιά στο εργοστάσιό της το 2012, τα στοιχεία δικαιώνουν τις κινήσεις της εταιρείας σε επίπεδο ανανέωσης της εικόνας και επιλογών νέων γεύσεων, ικανοποιώντας την πρωταρχική φιλοδοξία της «δωδώνη» το φετινό καλοκαίρι να αποτελέσει τη βάση της περαιτέρω μελλοντικής ανάπτυξής της.
Με γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη των παγωτών της, φέτος η «δωδώνη» καινοτόμησε δημιουργώντας επιλογές για ειδικές ομάδες καταναλωτών, όπως οι γεύσεις με sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Παράλληλα, προχώρησε, μεταμορφώνοντας σε παγωτό αγαπημένα brands και ανακαλύπτοντας, μαζί με το σεφ Γιάννη Αποστολάκη, γεύσεις που γεφυρώνουν την παράδοση με τη σύγχρονη ζαχαροπλαστική.
Η ανταπόκριση του κοινού επιβεβαίωσε τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας. Συγκεκριμένα, στις γεύσεις με sweete (το γλυκαντικό από το φυτό στέβια), οι ποσότητες που καταναλώθηκαν ήταν διπλάσιες σε σχέση με εκείνες των παγωτών με 0% ζάχαρη (γεύση 2012), δικαιώνοντας την επιλογή της δημιουργίας γεύσεων για αυτούς που θέλουν ή πρέπει να μεριμνούν για τη διατροφή τους. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας, που περιλαμβάνει τις γεύσεις βανίλια, σοκολάτα-λεμόνι και τριαντάφυλλο, έφτασαν τους 10 τόνους.
Το φετινό καλοκαίρι κατέδειξε ότι η «δωδώνη» είναι για τους καταναλωτές η κορυφαία εταιρεία ελληνικού premium παγωτού. Η νέα δημιουργία του Γιάννη Αποστολάκη, το παρφέ-φιστίκι που αγαπήθηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή, ήταν η δεύτερη πιο πετυχημένη γεύση του καλοκαιριού, από τις 44 συνολικά που προσφέρει η «δωδώνη», δίνοντας ώθηση 10% στην κατηγορία «παρφέ», με τις συνολικές πωλήσεις να ανέρχονται σε 87 τόνους.
Εξίσου επιτυχείς υπήρξαν οι «μεταμορφώσεις» των Lacta, Oreo, Merenda και Υγείας Παυλίδη σε γεύσεις «δωδώνη», οι οποίες βρέθηκαν στο Τop 10 των προτάσεων θεϊκής απόλαυσης, με πωλήσεις 55 τόνων.
Παράλληλα, αύξηση 25% κατέγραψαν και οι 4 γεύσεις που η «δωδώνη» αποφάσισε φέτος να προσφέρει στους καταναλωτές στην ειδική τιμή του 1 ευρώ ανά μπάλα (έναντι 1,60€) αντιλαμβανόμενη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουν οι Έλληνες καταναλωτές.
Το πάθος της «δωδώνη» για το παγωτό δεν περιορίζεται στη δημιουργία μόνο θεϊκών γεύσεων. Η απόλαυση του παγωτού αντιμετωπίζεται ως μια συνολική εμπειρία. Στο πλαίσιο αυτό, το φετινό καλοκαίρι η «δωδώνη» προχώρησε στον επανασχεδιασμό των συσκευασιών της που πωλούνται μέσω των supermarket. Η νέα συσκευασία «δωδώνη» παρουσιάστηκε στο διεθνή διαγωνισμό Red Dot: Communication Design 2013, όπου συμμετείχαν 6.800 υποψηφιότητες από 43 χώρες, λαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία «re-branding», ενώ η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου.