Με το χώρο του πρώην ΟΔΔΥ συνδέεται το λιμάνι του Πειραιά
Στόχος του έργου είναι η επενδυτική αξιοποίηση του χώρου αυτού, είτε για επέκταση του car-terminal, είτε για εργασίες logistics.
Οι προμελέτες έχουν γίνει από τη Δ/νση Έργων του ΟΛΠ, ενώ οι γεωτεχνικές μελέτες γίνονται με ανοιχτή διαδικασία βάσει του Ν. 3316/2005 για την εκτέλεση δημόσιων συμβάσεων εκπόνησης μελετών.
Η υπόγεια διασύνδεση των δύο χώρων θα απαλλάξει την περιοχή από επίγεια κυκλοφοριακή κίνηση στον δρόμο Πειραιά- Σχιστού, σε μία ιδιαίτερα φορτωμένη κυκλοφοριακά περιοχή.
Επίσης, το ΣΔ του ΟΛΠ αποφάσισε τη διενέργεια δημόσιου διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού για την αναβάθμιση του τεχνητού φωτισμού των εξωτερικών χώρων της λιμενικής ζώνης του Οργανισμού.
Το έργο προϋπολογισμού 3.909.735 ευρώ, οδηγεί σε 46,2% εξοικονόμηση ενέργειας και απόσβεση σε 3,5 χρόνια, καθώς και εξοικονόμηση χρημάτων για συντήρηση σε ποσοστό 82,6%.
Για το έργο αυτό είχαν προηγηθεί μελέτες από εξειδικευμένες εταιρείες μέσα από ανοιχτό διαγωνισμό, από τις οποίες προκύπτει ετήσια εξοικονόμηση ρύπων.
Το έργο αφορά το σύνολο της χερσαίας ζώνης, από το κεντρικό λιμάνι μέχρι το Πέραμα, και στοχεύει όχι μόνο στον καλύτερο και άπλετο φωτισμό του λιμανιού, αλλά και στην αντικατάσταση όλων των φωτιστικών σωμάτων από λάμπες νέας τεχνολογίας βάσει και των κοινοτικών κανονισμών.