Αισιοδοξία για την πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2014
«Τα θετικά μηνύματα δεν είναι μόνο ότι βλέπουμε για το 2014 ήδη μια αύξηση του 10%, αλλά και το ότι όλοι οι επισκέπτες στην χώρα μας αυτά τα χρόνια γύρισαν με τις καλύτερες των εντυπώσεων από την φιλοξενία των Ελλήνων. Νομίζω ότι αυτό πρέπει να κρατήσουμε. Ότι οι Έλληνες είμαστε φιλόξενος λαός και ότι παρά την κρίση και παρά τα προβλήματα καταφέρνουμε και προσφέρουμε εξαιρετικές υπηρεσίες».
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ λίγο πριν αναχωρήσει από το Λονδίνο για την Αθήνα. Η κ. Κεφαλογιάννη βρισκόταν στην βρετανική πρωτεύουσα από την προηγούμενη εβδομάδα με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού του Λονδίνου, μια από τις μεγαλύτερες σε παγκόσμια κλίμακα.
Η υπουργός Τουρισμού όλες αυτές τις ημέρες πραγματοποίησε σημαντικές επαφές, με κορυφαία στελέχη του κλάδου, όπως διευθυντικά στελέχη των μεγάλων τουριστικών πρακτορείων TUI και Thomas Cook, καθώς και με διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως το CNN το Sky News κ.ά στα οποία παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων.
Παράλληλα είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί τα 43 ελληνικά περίπτερα της έκθεσης και να συνομιλήσει με τους εκθέτες.
«Ο πρώτος στόχος είναι να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο. Αυτό που προσπαθούμε δηλαδή για το 2014 είναι με κοινές ενέργειες να προωθήσουμε την Ελλάδα ως προορισμό που δεν είναι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και λίγο πιο πριν και λίγο πιο μετά. Αυτό πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να το πετύχουμε. Πάνω σε αυτό θα χτίσουμε, ώστε να μπορέσουμε πραγματικά να έχουμε κάποια στιγμή και 12μήνο τουρισμό. Αυτό όμως που έχει επίσης σημασία να δείξουμε είναι ότι η Ελλάδα έχει και άλλα πράγματα να προσφέρει εκτός από τον ήλιο και την θάλασσα. Γι' αυτό και επενδύουμε πάρα πολύ στις νέες μορφές τουρισμού», επεσήμανε η κ. Κεφαλογιάννη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Την κ. Κεφαλογιάννη συνόδευε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ο οποίος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε μεταξύ άλλων:
«Και σε αυτήν την έκθεση επιβεβαιώθηκαν τα αισιόδοξα μηνύματα και για το 2014. Αναφέρομαι στα μηνύματα τα οποία στέλνουν οι μεγάλοι διεθνείς "παίκτες" από το εξωτερικό. Ο ΕΟΤ βοηθάει σε αυτήν τη διαδικασία είτε με παραδοσιακά εργαλεία όπως η Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού εδώ στο Λονδίνο, είτε "εκμεταλλεύοντας" τις ευκαιρίες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες. Γι' αυτό φέτος δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο Internet , στα εργαλεία του διαδικτύου στα κοινωνικά δίκτυα κ.τλ. Ακριβώς διότι όλοι οι δείκτες δείχνουν ότι στην απόφαση του τουρίστα για τον ποιο προορισμό θα επιλέξει τελικά το Internet και τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν πάρα πολύ μεγάλο ρόλο».