Τον Απρίλιο του 2014 δημοπρατούνται έργα για την Ολύμπια Οδό
Όπως είχε αποφασιστεί κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, μεταξύ Δημοσίου, παραχωρησιούχων και τραπεζών, τα δύο αυτά τμήματα επρόκειτο να κατασκευαστούν μελλοντικά, καθώς προτεραιότητα είχε δοθεί στην ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Ελευσίνα - Πάτρα.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, ο προϋπολογισμός για την κατασκευή των δύο αυτών τμημάτων είναι της τάξεως των 300 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ ήδη έχουν γίνει εργασίες ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ. Οι πόροι αναμένεται να προέλθουν από το νέο ΕΣΠΑ, που αφορά τα ευρωπαϊκά κονδύλια που θα δοθούν στην Ελλάδα την εξαετία 2014-2020.
Σημειώνεται ότι για την ώρα δεν έχει βρεθεί λύση για το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό, όπου μελετάται και η αλλαγή χάραξης, λόγω των προσφυγών για περιβαλλοντικούς λόγους στη λίμνη Καϊάφα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αναθεωρημένες συμβάσεις για τους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες αναμένεται να επικυρωθούν από τη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος έως τις 9 Δεκεμβρίου, καθώς οι ευρωπαϊκοί πόροι από τους οποίους συγχρηματοδοτούνται τα έργα θα πρέπει να έχουν απορροφηθεί έως τα τέλη του 2015, σε διαφορετική περίπτωση είναι ορατό το ενδεχόμενο επιστροφής 950 εκατομμυρίων ευρώ στην Κομισιόν.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, πρόθεση του υπουργείου Υποδομών είναι η συγχώνευση κατασκευαστικών εταιρειών που υπάγονται σε αυτό, όπως ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων και η Θέμις Κατασκευαστική.
Εξάλλου, ο υπουργός ανέφερε ότι μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσοι εργαζόμενοι της εταιρίας εκμετάλλευσης τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού Rosco, επιθυμούν, μπορούν να κάνουν αίτηση για να μεταφερθούν στον ΟΣΕ.