Δωδώνη: Νέα εποχή με σημαντικές επενδύσεις και πρωτοβουλίες
Στην ενίσχυση της ηγετικής θέσης που κατέχει η ΔΩΔΩΝΗ στην εγχώρια αγορά γαλακτοβιομηχανίας, αλλά και στην ανάδειξη της φέτας σε παγκόσμιο brand, στοχεύει η εταιρεία, που μπαίνει σε νέα φάση μετά την εξαγορά της από τη διεθνή επενδυτική εταιρεία Strategic Initiatives. Mε 50 χρόνια ιστορία και σημαντική συμβολή στην ελληνική οικονομία, η ΔΩΔΩΝΗ, στηριζόμενη στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, στην ηγετική θέση της και στην αναγνωρισιμότητα των προϊόντων της, χτίζει πάνω σε αυτή την κληρονομιά το μέλλον της εταιρείας.
Η εταιρεία, που ήταν η πρώτη του κλάδου που δημιούργησε επώνυμη φέτα και παράγει σήμερα 80 κωδικούς γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων σε 9 κατηγορίες χρησιμοποιώντας 100% γάλα Ηπείρου, μετεξελίσσεται σε εταιρεία με διεθνή προσανατολισμό και εξωστρεφή χαρακτήρα. Παράλληλα, ως leader του κλάδου, αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες για την προστασία και ανάδειξη της ελληνικότητας της φέτας.
Αύξηση 12% στις εξαγωγές
Στο διάστημα του ενός χρόνου από την εξαγορά της, παρά το δυσμενές περιβάλλον, η ΔΩΔΩΝΗ πέτυχε να σταθεροποιήσει για πρώτη φορά σε διάστημα 3ετίας τις πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά και να ενισχύσει τις εξαγωγές της κατά 12% το πρώτο 9μηνο του έτους, ως συνέπεια της αποτελεσματικής στρατηγικής και της επένδυσης της εταιρείας στη συνεργασία της με τους εργαζόμενους, τους τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές, τους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρίας για την επόμενη 3ετία, με στόχο η εταιρεία να αξιοποιήσει τις πραγματικές εμπορικές δυνατότητές της, στηρίζεται στους ακόλουθους στρατηγικούς άξονες:
- Οργανωτική ενίσχυση: τον τελευταίο χρόνο η ΔΩΔΩΝΗ επενδύει συστηματικά στην εισροή ταλέντων και ανθρώπων με τεχνογνωσία και εξειδίκευση στην εταιρεία. Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες, έχουν πραγματοποιηθεί 41 προσλήψεις μόνιμων εργαζομένων και πλέον η ΔΩΔΩΝΗ απασχολεί 278 εργαζόμενους. Επιπλέον, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, η εταιρεία δημιούργησε την Ακαδημία ΔΩΔΩΝΗ, ένα πρόγραμμα διαρκούς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης για τους εργαζόμενους της εταιρείας
- Εκσυγχρονισμός των τεχνολογικών υποδομών: η εταιρεία προγραμματίζει επενδύσεις στην ανάπτυξη δικτύων υποδομών, στην υλικοτεχνική υποδομή και στην ενίσχυση των συστημάτων πληροφορικής
- Βελτίωση αποτελεσματικότητας: ο μεγάλος αριθμός των συνεργαζόμενων παραγωγών, που συνεπάγεται υψηλά οργανωτικά και διοικητικά κόστη, καθιστά αναγκαία την βελτίωση της αποτελεσματικότητας σε όλη την αλυσίδα λειτουργίας της εταιρείας, από τη συλλογή γάλακτος και την παραγωγή μέχρι τις πωλήσεις. Ο εκσυγχρονισμός των τεχνολογικών υποδομών θα συμβάλλει σημαντικά σε αυτή την κατεύθυνση
- Μάρκετινγκ και Πωλήσεις: παράλληλα με τη φέτα, η ΔΩΔΩΝΗ παράγει συνολικά 80 προϊόντα. Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς, η εταιρεία επενδύει στην ανάπτυξη προϊόντων και το marketing εστιάζοντας ταυτόχρονα στην ενίσχυση των πωλήσεων της τόσο σε τοπικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο.
- Eπένδυση κεφαλαίων: το 2014 η ΔΩΔΩΝΗ σχεδιάζει να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ σε εξοπλισμό, με στόχο την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητας, την ενίσχυση της αποδοτικότητας αλλά και την δυνατότητα προσφοράς στους καταναλωτές προϊόντων σε ποικιλία συσκευασιών.
Ο γενικός διευθυντής της ΔΩΔΩΝΗ, Τομ Σίπερς δήλωσε: «Η επένδυση στη ΔΩΔΩΝΗ πραγματοποιήθηκε σε μία κρίσιμη για τη χώρα περίοδο. Ένα χρόνο μετά, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι έχοντας καταφέρει να αντιστρέψουμε την πτωτική πορεία μιας ιστορικής εταιρίας, που έχει τεράστια προοπτική. Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, παίρνουμε πρωτοβουλίες και επενδύουμε σε ανθρώπους και υποδομές με στόχο της ανάπτυξη της εταιρείας και των συνεργατών της, ώστε να συνεχίσουμε και να εξελίξουμε τη δυναμική της ΔΩΔΩΝΗ.
Παράλληλα, ως leader της αγοράς φέτας, σκοπεύουμε να ηγηθούμε στην προσπάθεια ενίσχυσης του εξαγωγικού χαρακτήρα της, με στόχο να προστατεύσουμε την ελληνικότητα της φέτας και να ταξιδέψουμε αυτό το σημαντικό προϊόν για την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο».