Pepsico-ΗΒΗ: «Θέλουμε να μείνουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα»
Στην προώθηση των επώνυμων αναψυκτικών και χυμών της (Pepsi, ΗΒΗ, Lipton 7Up, Gatorade) συνεχίζει να επενδύει η εταιρεία Pepsico-ΗΒΗ, η οποία ολοκλήρωσε το σχέδιο αναδιοργάνωσής της με γνώμονα την εξασφάλιση της βιωσιμότητας στην ελληνική αγορά.
Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ρέι Χάζλεϊ ((Ray Hazley), κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους, την Τετάρτη, η διοίκηση τα τελευταία χρόνια πήρε αποφάσεις στρατηγικής σημασίας δεδομένης της συνεχούς συρρίκνωσης της αγοράς αναψυκτικών και του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που είχε σημαντικές επιπτώσεις στα οικονομικά της αποτελέσματα, καταγράφοντας συσσωρευμένες ζημίες ύψους 63 εκατ. ευρώ.
«Θέλουμε να παραμείνουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Ρέι Χάζλεϊ και πρόσθεσε ότι «το πρόβλημά μας ήταν η μεγάλη συρρίκνωση της αγοράς αναψυκτικών (η οποία παρουσιάζει πτώση περίπου 7%) και το υψηλό κόστος. Θα έπρεπε να είμαστε πιο ευέλικτοι για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση της αγοράς».
Ανέφερε ότι η εταιρεία σχεδίασε ένα πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου με προνόμια για τους εργαζόμενους, το οποίο είχε τρεις φάσεις. Ήδη, ολοκληρώθηκαν οι δύο φάσεις του προγράμματος, ενώ ολοκληρώνεται και η τρίτη φάση. Μέχρι σήμερα έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία πάνω από 100 εργαζόμενοι (συμπεριλαμβανομένων και των εργαζομένων στο εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού στο Λουτράκι Κορινθίας το οποίο τερμάτισε τη λειτουργία του τον περασμένο Ιανουάριο).
Παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση ότι σε 1-2 χρόνια η εταιρεία θα καταφέρει να ισοσκελίσει τις ζημίες που παρουσιάζει.
Η Pepsico-ΗΒΗ, σύμφωνα με τον κ. Χάζλεϊ παράγει το προϊόντα της (αναψυκτικά και σνακς) στην Ελλάδα αγοράζοντας πρώτες ύλες από τους Έλληνες παραγωγούς. Ωστόσο διευκρίνισε ότι το 50% της πρώτης ύλης το προμηθεύεται από την Ελλάδα ενώ το υπόλοιπο από το εξωτερικό.
Η εταιρεία, σύμφωνα με τον κ. Χάζλεϊ, θα μπορούσε να προμηθεύεται από τους Έλληνες παραγωγούς το 100% των πρώτων υλών και για τον λόγο αυτό έχει ζητήσει την υποστήριξη της πολιτείας, μέσα από επαφές με το αρμόδιο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Διαβάστε επίσης:
Pepsico-ΗΒΗ: Αναδιοργάνωση με αλλαγές στο μοντέλο πωλήσεων