ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση του όγκου λιανικών πωλήσεων τον Μάρτιο
Συγκεκριμένα, μείωση του τζίρου καταγράφηκε σε πολυκαταστήματα (15,7%), φαρμακευτικά- καλλυντικά (10,6%), τρόφιμα- ποτά- καπνό (8,2%), έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακός εξοπλισμό (1,7%) και μεγάλα καταστήματα τροφίμων (0,7%). Στον αντίποδα, ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε σε ένδυση-υπόδηση (5,3%), βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων κ.ά. (2,6%) και καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (2,2%).
Ειδικότερα, από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ανακοινώθηκαν τα εξής:
Ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε μείωση 0,8% τον Μάρτιο 2014 σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαρτίου 2013, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2014 σημείωσε μείωση 5,3%.
Ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), σημείωσε μείωση 3,4% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαρτίου 2013, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2014 σημείωσε αύξηση 0,9%.
Διαβάστε επίσης