Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού: Θετικά τα μηνύματα και για το 2015 για την Ελλάδα!

«Τα τελευταία δύο χρόνια η Ελλάδα σημείωσε μια εξαιρετικά μεγάλη άνοδο στον τουρισμό. Αλλά και για το 2015 τα πρώτα μηνύματα δείχνουν πως η αγορά θα κινηθεί αυξητικά και ότι η Ελλάδα θα κατοχυρώσει τη θέση της μέσα στην πρώτη δεκαπεντάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών παγκοσμίως», τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, λίγο μετά τα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελλάδας στη διεθνή έκθεση τουρισμού, World Travel Market, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στο Λονδίνο. Αξίζει να σημειωθεί πως η φετινή έκθεση συμπίπτει με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.

Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού: Θετικά τα μηνύματα και για το 2015 για την Ελλάδα!
5'

Σε ομιλία της σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων από όλον τον κόσμο, η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε πως ο ελληνικός τουρισμός, δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα», αλλά είναι ένα «πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη».

Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική, η υπουργός Τουρισμού σημείωσε πως η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name.

Επισημαίνοντας δε τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού, καθώς «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», ανέφερε ότι η φετινή επικοινωνιακή καμπάνια συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι Έλληνες θεοί και οι ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας.

Σκοπός της καμπάνιας, τόνισε, είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
«Αυτή η χώρα, αυτή η φύση, αυτά τα προϊόντα, αυτοί οι άνθρωποι και τα έργα τους είναι όλη η δύναμη μας. Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης και πλούτου, στην Ελλάδα είναι όλοι καλοδεχούμενοι», είπε η υπουργός Τουρισμού.

Όπως ανέφερε η κ. Κεφαλογιάννη, η καμπάνια θα προωθηθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media.
Οι στόχοι της τουριστικής πολιτικής για το επόμενο διάστημα, όπως προκύπτουν από το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, βασίζονται σε επτά σημεία: Στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, στην αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών, στην αειφόρο ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών -με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων-, στην τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, στη στήριξη της επιχειρηματικότητας και στη διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

Στη συνέχεια, η κ. Κεφαλογιάννη συναντήθηκε με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους ΜΜΕ. «Ο τουρισμός είναι εκείνος που έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Τα επόμενα χρόνια, με την προσπάθεια που έχει γίνει, με τη δουλειά που έχει γίνει, με το στρατηγικό σχέδιο πάνω στο οποίο κινούμαστε μπορεί πραγματικά να αποδώσει ακόμη περισσότερους καρπούς, περισσότερα έσοδα και περισσότερες θέσεις εργασίας για την Ελλάδα», τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Κεφαλογιάννη και προσέθεσε:

«Η προσπάθεια που κάνουμε είναι να προωθήσουμε τους προορισμούς εκείνους της Ελλάδος οι οποίοι είναι λιγότερο γνωστοί στο εξωτερικό. Όπως τη νησιωτική χώρα που δεν γνωρίζουν οι ξένοι, την ηπειρωτική Ελλάδα, τις ορεινές περιοχές, και κυρίως να δείξουμε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο προορισμός για τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά προορισμός για όλο τον χρόνο».

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του προέδρου Ελληνικών Τουριστικών επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέα Ανδρεάδη. «Τα πρώτα μηνύματα από την αγγλική αγορά, τις πρώτες κρατήσεις είναι θετικά, με ένα υψηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης σε σχέση με το 2014. Θυμίζω ότι συγκρίνουμε με μια πάρα πολύ καλή χρονιά, που η Ελλάδα είχε 16% πάνω στις αφίξεις και 20% πάνω στα έσοδα από την αγγλική αγορά», τόνισε ο κ. Ανδρεάδης και επισήμανε:

«Οι στόχοι για το 2015 είναι να πάμε ακόμη καλύτερα. Να προχωρήσουμε με μια ποιοτικότερη προσέλκυση τουριστών, να επιμηκύνουμε την περίοδο, να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να δημιουργήσουμε 100.000 νέες θέσεις εργασίας. Να συνεχιστεί αυτή η μεγάλη επιτυχία της χώρας- θυμίζω η Ελλάδα πήγε τέσσερις φορές καλύτερα από τους ανταγωνιστές της εντός της Ευρώπης και το 2013 και το 2014, όσον αφορά την αύξηση του τουρισμού».

Τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της έκθεσης WTM για τον ελληνικό τουρισμό, τόνισε και ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Πάνος Λειβαδάς, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σε Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους. Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε επίπεδο αφίξεων, όσο και εσόδων, επισημαίνοντας ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου παρουσιάστηκε φιλμ με τίτλο “Gods, Myths Heroes”, παραγωγής του ΕΟΤ, που οπτικοποιεί όλη την επικοινωνιακή πολιτική για το 2015, ενώ ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent Simon Calder παρουσίασε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Μεγάλη Βρετανία.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της WTM, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς συναντήθηκε με αξιωματούχους της TUI TRAVEL PLC και στελέχη της Thomas Cook Group σχετικά με τις προοπτικές που έχει ο ελληνικός τουρισμός το 2015.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή