ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν οι αγορές μέσω διαδικτύου

Τρεις στους πολίτες αγόρασαν προϊόντα ή έκαναν χρήση υπηρεσιών με το …ποντίκι τους, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ που δείχνει αύξηση των αγορών μέσω διαδικτύου.

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν οι αγορές μέσω διαδικτύου
1'

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η ΕΛΣΤΑΤ, καταγράφεται αύξηση των διαδικτυακών αγορών σε σχέση με το 2013, όπου είχε παρατηρηθεί στασιμότητα.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία, τρεις στους δέκα πολίτες ηλικίας 16-75 έκαναν ένα «κλικ» για να αγοράσουν κάτι από το ίντερνετ το ά τρίμηνο του 2014.

Οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν μέσω διαδικτύου προϊόντα όπως ρούχα και παπούτσια ή να κλείνουν τις διακοπές τους.

Ελαφρύ προβάδισμα, στις αγορές μέσω διαδικτύου έχουν οι άντρες, ωστόσο σταδιακά οι e-αγορές κερδίζουν και τις γυναίκες: το 53,3% όσων έκαναν διαδικτυακές αγορές είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες.

Τα ποσοστά των γυναικών που πραγματοποιούν αγορές παρουσιάζουν σταδιακή αύξηση µμεταξύ των ετών 2012- 2014, και οι μεταξύ ανδρών και γυναικών αποκλίσεις σε ποσοστιαίες μονάδες μειώνονται από 13,8% σε 11,6% και 6,6%, αντίστοιχα.

Περίπου οι τρεις στους δέκα όσων έκαναν διαδικτυακές αγορές ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 25- 34 ετών. Οι χρήστες µε υψηλό μορφωτικό επίπεδο (απόφοιτοι ΑΤΕΙ, ΑΕΙ ή µε μεταπτυχιακές σπουδές) ανέρχονται στο 51,8% και οι µέσου μορφωτικού επιπέδου (απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ινστιτούτων επαγγελµατικής κατάρτισης) στο 38,7%.

Μεταξύ άλλων, οι καταναλωτές ψωνίζουν από το διαδίκτυο εξοπλισμό για τον υπολογιστή τους, ταινίες, βιβλία, εισιτήρια για εκδηλώσεις καθώς και «πακέτα» για διακοπές.


Το 51,8% όσων πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, έκανε την πληρωµή τοις µετρητοίς ή µε κατάθεση χρηµάτων σε τραπεζικό λογαριασµό, το 37,3% µέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, το 22,3% µέσω προπληρωµένης κάρτας (pre-paid) ή προπληρωµένο λογαριασµό και το 4,8% µε µεταβίβαση χρηµάτων µέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή