ΔΕΗ: Εντολή Νικολούδη για έλεγχο στις διαφημιστικές δαπάνες
Πακτωλός εκατομμυρίων για διαφημιστικές καταχωρήσεις, ακόμα και σε «ανύπαρκτα» ΜΜΕ, φέρονται να χορηγούσαν ορισμένα στελέχη και υπάλληλοι της ΔΕΗ, σύμφωνα με καταγγελίες βάσει των οποίων διατάχθηκε έρευνα από τον κ. Νικολούδη και μετά τις αποκαλύψεις που είχαμε κάνει με σχετικά ρεπορτάζ από το Newsbomb.
Επιτέλους το νερό μπαίνει στο αυλάκι και η κυβέρνηση δείχνει έμπρακτα ότι είναι αποφασισμένη να συγκρουστεί με το σάπιο κατεστημένο που μοίραζε αφειδώς κρατικό χρήμα υπό μορφή διαφήμισης σε συγκεκριμένα ΜΜΕ που στήριζαν τη φιλομνημονιακή κυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Όπως πρώτο είχε αποκαλύψει το Newsbomb (διαβάστε ΕΔΩ), Σαμαράς και Βενιζέλος μοίραζαν «πακέτα» σε φίλους και εκλεκτούς καταστρατηγώντας όλους τους κανόνες διαφάνειας.
Όπως είχαμε επισημάνει με ρεπορτάζ και ντοκουμέντα, η καμπάνια της ΔΕΗ κατανέμετο ανισομερώς με ευθύνη 100% της συγκυβέρνησης και ανακόλουθα με τα «νομίσματα» της αγοράς όπως τα ποσοστά τηλεθέασης για τα τηλεοπτικά κανάλια, η ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών, η κυκλοφορία εφημερίδων και περιοδικών και φυσικά η επισκεψιμότητα των online ενημερωτικών Μέσων.
Κοινός παρονομαστής των «ευνοημένων», ήταν η φιλική στάση προς τη συγκυβέρνηση και η στοχοπροσήλωσή τους στην υποστήριξη του Μνημονίου και των μνημονιακών μέτρων που προσπαθούσε να επιβάλει η τρόικα και παράλληλο κοινό γνώρισμα ο εντοπισμός τους σε δεύτερες, τρίτες ή και τελευταίες θέσεις της λίστας των Μέσων.
Εν πολλοίς ο χαμηλός δείκτης δημοφιλίας τους.
Στη λίστα που έφερε στη δημοσιότητα το Newsbomb.gr ήταν εμφανής η ανακολουθία μεταξύ των Μέσων «πρώτης γραμμής» και των κονδυλίων που αποσπούσαν από τη συγκεκριμένη ΔΕΚΟ από τον Σεπτέμβριο του 2012 μέχρι τον Απρίλιο του 2014.
Για την ιστορία αξίζει να τονίσουμε ότι η ΔΕΗ, στο διάστημα αυτό, διένειμε 4.8 εκατομμύρια ευρώ σε τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς, ιστοσελίδες ενημερωτικού χαρακτήρα και όχι... μόνο.
Η καρδιά του προβλήματος βρίσκεται στο γεγονός ότι η διοχέτευση των κονδυλίων στα online Μέσα δεν γινόταν σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της επισκεψιμότητάς τους και τις επίσημες μετρήσεις, αλλά με κριτήρια «πολιτικά» τα οποία είχαν υιοθετήσει οι ημέτεροι της κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου...
Δεν μπορεί, αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός της... χορήγησης ποσού 28.000 ευρώ στην ιστοσελίδα apopsi.gr, 24.999 ευρώ στο capital.gr, 15.000 ευρώ στο iefimerida.gr και 12.500 ευρώ στο euro2day.gr, μόνο κατά το πρώτο 4μηνο του 2014 (Ιανουάριος - Απρίλιος), την ώρα που το πρώτο σε επισκεψιμότητα site στην Ελλάδα, το Newsbomb πήρε μόνο 900 ευρώ!
Με πάνω από 4 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες σε μηνιαία βάση, το Newsbomb, προφανώς, λόγω της ξεκάθαρης στάσης του ενάντια στις κυβερνήσεις των μνημονίων «επιβραβεύτηκε»... εντελώς αναξιοκρατικά από τη ΔΕΗ με το ποσό των 900 ευρώ, 50 ευρώ περισσότερα από το...egiakoumis.com και 100 ευρώ λιγότερα από το... nonpapernews.gr.
Ήρθε όμως επιτέλους η ώρα να αποδειχθεί το σκοτεινό παιχνίδι των πολιτικών συνεταίρων (Σαμαρά και Βενιζέλου) και να μάθει ο λαός πώς και σε ποιους σκορπούσαν το δημόσιο χρήμα για να έχουν ευνοϊκή αντιμετώπιση...