Nielsen: Αγχωμένοι με τα οικονομικά τους οι Έλληνες
Οκτώ στους δέκα έλληνες περικόπτουν τις δαπάνες τους αγοράζοντας φθηνότερα τρόφιμα και λιγότερα ρούχα, καταγράφει έρευνα της Nielsen.
Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν πια πως η χώρα θα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.
Επιπλέον, οι 8 στους δέκα περικόπτουν όσο μπορούν τις δαπάνες του νοικοκυριού τους επιλέγοντας φθηνότερα τρόφιμα, αγοράζοντας λιγότερα ρούχα και περιορίζοντας τις παραγγελίες έτοιμου φαγητού.
Όπως, μεταξύ άλλων, καταγράφεται στην έρευνα της Nielsen, η μείωση των παραγγελιών έτοιμων γευμάτων στο σπίτι και η αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, φαίνεται ότι θα αποτελέσουν μόνιμη συνήθεια για μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών ακόμα και όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν.
Επιπλέον, το 40% των ερωτηθέντων ανησυχεί ιδιαίτερα για την εργασία τους, το 39% για την οικονομία και το 25% για τις οφειλές και τα χρέη τους.