Nielsen: Αγχωμένοι με τα οικονομικά τους οι Έλληνες
Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν πια πως η χώρα θα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.
Επιπλέον, οι 8 στους δέκα περικόπτουν όσο μπορούν τις δαπάνες του νοικοκυριού τους επιλέγοντας φθηνότερα τρόφιμα, αγοράζοντας λιγότερα ρούχα και περιορίζοντας τις παραγγελίες έτοιμου φαγητού.
Όπως, μεταξύ άλλων, καταγράφεται στην έρευνα της Nielsen, η μείωση των παραγγελιών έτοιμων γευμάτων στο σπίτι και η αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, φαίνεται ότι θα αποτελέσουν μόνιμη συνήθεια για μια μεγάλη μερίδα καταναλωτών ακόμα και όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν.
Επιπλέον, το 40% των ερωτηθέντων ανησυχεί ιδιαίτερα για την εργασία τους, το 39% για την οικονομία και το 25% για τις οφειλές και τα χρέη τους.