Αύξηση της τιμής των καυσίμων ανακοίνωσε ο Αλεξιάδης
Το περιουσιολόγιο δεν θα αποτελέσει βάση φορολόγησης, διεμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, απαντώντας στα όσα γράφονται τον τελευταίο καιρό για το θέμα.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Δεν υπάρχει καμία τέτοια σκέψη συμπλήρωσε ο ίδιος, «ούτε σε πολιτικό ούτε σε πρακτικό επίπεδο», μιλώντας την τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Όπως υπογράμμισε το να γίνει το περιουσιολόγιο βάση φορολόγησης δεν θα είχε καμία εισπραξιμότητα. Μάλιστα προσέθεσε ότι αυτό αναφέρεται και σε ειδική παράγραφο εγγράφου που έχει ήδη αποστείλει η κυβέρνηση στους θεσμούς.
«Δεν θα ψάξουμε το βραχιόλι της γιαγιάς» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ΤρύφωνΑλεξιάδης, ο οποίος περαιτέρω επανέλαβε αρκετές φορές ότι η μεγάλη μερίδα των πολιτών, οι νομοταγείς πολίτες δεν έχουν να φοβούνται τίποτα.
«Δεν θα ασχοληθούμε με μικροποσά, 10 -15 - 20.000 ευρώ όταν έχουμε τις λίστες με τα εκατομμύρια», υπογράμμισε ο Τρύφων Αλεξιάδης, «αλλά με όσους έχουν λεφτά στο εξωτερικό και δεν φορολογήθηκαν για αυτά, τους φοροφυγάδες, εκείνους που συμμετείχαν στο πάρτυ και δεν πλήρωναν τόσο καιρό». Ωστόσο, όπως επεσήμανε, το ακριβές όριο δεν έχει ακόμη καθορισθεί.
Σχετικά με τους φόβους που έχουν ανακύψει για εφοριακούς που θα μπορούν να μπαίνουν στα σπίτια των πολιτών, ο κύριος Αλεξιάδης ήταν απόλυτος: Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα, εκτός αν έχει δηλώσει κάποιος το σπίτι του ως επαγγελματική στέγη, εκεί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, θα ισχύει ό, τι και σήμερα, είπε.
Έρχονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας – Αυξάνεται κι άλλο η τιμής της βενζίνης
Το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει αύξηση φόρου στα καύσιμα ώστε να υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την κατανάλωση, με τον στόχο να είναι η παράλληλη μείωση του ετήσιου ποσού που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες για τα τέλη.
«Πρέπει να αντικαταστήσουμε όσα σημεία είναι άδικα στα τέλη κυκλοφορίας. Εξετάζουμε να υπάρχει ένα μικρό τέλος κυκλοφορίας σε όλους και να συνδεθεί το τέλος κυκλοφορίας με τη βενζίνη», είπε χαρακτηριστηκά ο Τρύφων Αλεξιάδης.
«Άλλο αυτός που έχει ένα αμαξάκι να πηγαίνει στη δουλειά του κι άλλο εκείνος που κάνει πολλά χιλιόμετρα», με αυτή τη ρύθμιση θα πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερο τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν, κατέληξε