Έρχεται νέο πολλαπλό χαράτσι στα ΙΧ
Με τη λογική «ό,τι κινείται περισσότερο, θα πληρώνει και περισσότερο», το υπουργείο Οικονομικών μελετά τώρα νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα.
Αν και ο Τρύφων Αλεξιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών επιμένει πως κάτι τέτοιο θα οδηγήσει στη μείωση των τελών κυκλοφοριών, αυτό που σχεδιάζει η κυβέρνηση δεν παύει να είναι μία ακόμη επιβάρυνση σε όλες τις άλλες για τους Έλληνες πολίτες. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως ο προϋπολογισμός του 2016 εισήγαγε νέους φόρους στη ζωή μας πάνω από 2,2 δισ., ευρώ!
Η κυβέρνηση επιμένει στην φορομπηχτική της τακτική, παρά το γεγονός ότι η οικονομία εξακολουθεί να βρίσκεται σε δραματική ύφεση, αποδεικνύοντας πως η επιβολή νέων φόρων θα μπορούσε να αποδώσει καρπούς υπό άλλες συνθήκες και όχι με αυτήν την πραγματικότητα που πια οι πολίτες δεν έχουν κάτι άλλο να δώσουν. Εκτός κι αν τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών καταγράφουν κάτι διαφορετικό από την έλλειψη ρευστότητας. Αν ναι, τα στελέχη τα οποία... εμπνέονται επιπλέον φόρους έχουν πρόβλημα!
Η νέα αύξηση του φόρου στη βενζίνη και το πετρέλαιο μαζί με όλες τις υπόλοιπες αλλαγές που μας περιμένουν, αναμένεται να δώσει την χαριστική βολή παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες του Τρύφωνα Αλεξιάδη και του σκληρού επιτελείου στην Οικονομία να το «περάσει» ως δίκαιο και αποδοτικό μέτρο.
Σε μία περίοδο καθίζησης της αγοράς του αυτοκινήτου που οι περισσότεροι Έλληνες όχι μόνον δεν μπορούν να αγοράσουν νέας τεχνολογίας ΙΧ χαμηλής κατανάλωσης αλλά ούτε κι αυτό που έχουν δεν δύναται να το περάσουν από σέρβις, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ έρχεται τώρα να τους «τιμωρήσει» για την οικονομική ανέχεια και αδυναμία τους!
Το moto των σχεδιαζόμενων αλλαγών «όσο το κινείς, τόσο θα το πληρώνεις», μάλλον μοιάζει για το υπουργείο Οικονομικών ότι και τα λάστιχα των περισσότερων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους… είναι φθαρμένα και επικίνδυνα.
Εσύ πόσα αυτοκίνητα έχεις;
Όμως, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες και διαρροές από το υπουργείο, ο «κατήφορος» δε φαίνεται να σταματά στην επιβολή της παραπάνω επιβάρυνσης.
Μελετάται ακόμη και η επιπλέον φορολόγηση με βάση τον συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων που διαθέτει το κάθε νοικοκυριό! Ναι, από το 2015 μελετάται σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο…