ΤΑΙΠΕΔ: Μέχρι τις 21/12 η κατάθεση προσφορών για τον ΟΛΠ
«Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει ήταν μία αξιοποίηση της περιοχής αυτής με χώρους πρασίνου και ενδεχομένως ένα μικρό κομμάτι real estate, αυτό όμως δεν είναι λιμενικές δραστηριότητες και το ΤΑΙΠΕΔ συμφώνησε στην εξαίρεσή της» δήλωσε. Προσέθεσε επίσης ότι για το θέμα ενημερώθηκαν οι μέτοχοι του Οργανισμού αλλά και οι επενδυτές ότι δεν θα έχουν καμία οικονομική ζημία.
Αναφερόμενος στο πορθμείο της Σαλαμίνας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ είχε μια αποτίμηση πολύ συγκεκριμένη και δεν μπορούσε το συγκεκριμένο σημείο να εξαιρεθεί.
Σε ερώτηση αν η κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη δημιουργεί προβλήματα σε υποψήφιους επενδυτές και πολυεθνικές, οι οποίες θα παρέκαμπταν τυχόν την Ελλάδα για τη διακίνηση των προϊόντων τους, τόνισε ότι προφανώς το διεθνές περιβάλλον επηρεάζει κάθε οικονομία και το προσφυγικό κύμα επηρεάζει την Ελλάδα πρωτίστως αλλά και όλη την Ευρώπη.
Χαρακτήρισε το συγκεκριμένο πρόβλημα μεγάλο για κάποιες εταιρείες αλλά συγκυριακό και εκτίμησε ότι σύντομα τις επόμενες δύο ημέρες θα υπάρξει γρήγορα επίλυση και θα ανοίξει η σιδηροδρομική οδός προς τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Αναφερόμενος στην πορεία ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Πειραιά είπε ότι όλο αυτό το διάστημα έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και η τακτοποίηση που έγινε ήταν πάρα πολύ μεγάλη. «Υπήρχε ένα χάος στο τι ανήκει στο λιμάνι και κανένας δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι κομμάτι της λιμενικής ζώνης είναι κεντρικοί λεωφόροι δημόσια κτίρια και σχολεία» προσέθεσε.
Τόνισε επίσης ότι μπορεί να υπήρξαν αντιπαραθέσεις αλλά ήταν γόνιμες και η τελική ισορροπία που έχει βρεθεί ικανοποιεί όλες τις πλευρές ενώ σε αυτό το σημείο εξέφρασε την εκτίμησή του προς το πρόσωπο του υπουργού Ναυτιλίας Θεοδωρο Δρίτσα.
Τόνισε επίσης ότι σε μεγάλο βαθμό έχουν ικανοποιηθεί δίκαια αιτήματα δήμων όπως, για παράδειγμα, η εξαίρεση της περιοχής της Κυνοσούρας που είναι ένα χώρος ιστορικός και χαρακτηρισμένος ως αρχαιολογική ζώνη Α όπως η Ακρόπολη.