Αναβαθμίζεται το κέντρο υποδοχής καταγγελιών των καταναλωτών
Έργο της ομάδας, όπως αναφέρει η σχετική απόφαση, θα είναι:
- Η καταγραφή και αξιολόγηση των υπαρχουσών ψηφιακών υποδομών (efpolis, Καλυψώ, κλπ) και των δυνατοτήτων αναβάθμισης και αξιοποίησής τους.
- Η καταγραφή και αξιολόγηση των υφιστάμενων διαδικασιών διαχείρισης των καταγγελιών των καταναλωτών και η διατύπωση προτάσεων βελτίωσής τους, περιλαμβανόμενης της προσβασιμότητας των καταναλωτών στο σύστημα.
- Η περιγραφή των αναγκαίων δράσεων ενημέρωσης καταναλωτών, μέσω του δικτυακού τόπου.
- Η εξειδίκευση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της δράσης, (λαμβανομένων υπόψη των απαιτήσεων του Τεχνικού Δελτίου Πράξης του Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου για τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ 2014-2020).
- Η σύνταξη λειτουργικών και τεχνικών προδιαγραφών.
- Η διαχείριση των σχολίων που θα προκύψουν από την απαιτούμενη διαβούλευση της διακήρυξης του έργου (επεξεργασία και αξιολόγηση σχολίων και οριστικοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών του έργου).
- Η διαχείριση των ερωτημάτων-διευκρινίσεων επί των τεχνικών όρων της διακήρυξης του έργου από ενδιαφερόμενους προμηθευτές (επεξεργασία και αξιολόγηση αυτών και πρόταση για τυχόν τροποποίηση όρων της διακήρυξης του έργου).
Η ομάδα εργασίας θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει το πρώτο μέρος των εργασιών της εντός 45 ημερολογιακών ημερών από την επίδοση της απόφασης στα μέλη της ομάδας.