Τέλη κυκλοφορίας 2017: Πώς το όριο ηλικίας του αυτοκινήτου «καίει» τους ιδιοκτήτες
Θολό συνεχίζει να παραμένει το τοπίο για τις καινουργιες παραμέτρους που θα ισχύσουν αναφορικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017.
Η τελευταία πρόταση που έχει κατατεθεί είναι να μπει «νέο ηλικιακό όριο» το οποίο θα οριστεί στο 2007.
Έτσι, όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό, ενώ όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων.
Η εφαρμογή αυτού του κανόνα θα επιφέρει:
- Αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού που κυκλοφόρησαν από το 2007 μέχρι και τον Νοέμβριο του 2010. Και αυτό διότι τα εν λόγω οχήματα εκπέμπουν μεγάλες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, με αποτέλεσμα το ποσό των τελών κυκλοφορίας που θα προκύπτει να είναι μεγαλύτερο συγκριτικά με τα 130-255 ευρώ που καταβάλλουν τώρα τα οχήματα της 4ετίας 2007-2010.
- Μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα κυκλοφορίας 2007-2010 με μεγάλους κινητήρες, δεδομένου ότι τα τέλη για τα δίλιτρα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από το 2007 μέχρι το 2010 ξεκινούν από τα 690 ευρώ (για μετά το 2010 τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους). Έτσι, στις περισσότερες περιπτώσεις τα τέλη κυκλοφορίας για τα δίλιτρα θα μειωθούν σε σχέση με τα τωρινά δεδομένα.