Οι Έλληνες ταξιδεύουν,παρά την οικονομική κρίση
Κύριες αγορές εισρχόμενου τουρισμού, για ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά γραφεία της χώρας, ασφαλώς είναι η Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία, ωστόσο κινητικότητα παρατηρείται και στις αγορές των Μέσης Ανατολής, αλλά και Ινδία.
Απάντηση στο ερώτημα αν τελικά οι Έλληνες ταξιδεύουν, παρά την οικονομική κρίση, δίνει, με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός διευθυντής του πρακτορείου ταξιδίων, Ανδρέας Μάνεσης.
Μάλιστα, παρατηρεί ότι υπάρχει μια ξεκάθαρη στροφή στα οικογενειακά πακέτα, all Inclusive. Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των Ελλήνων ταξιδευτών εντοπίζεται στην ηλικία των Millenials (20-40 ετών). Σημειώνει ότι η χώρα μας προσφέρει τα οικονομικότερα πακέτα σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες, γεγονός που αποτυπώνεται και στο αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα από το εξωτερικό.
Το διαδίκτυο και τα εργαλεία του είναι αυτά που χρησιμοποιούν στην πλειονότητα τους οι καταναλωτές, με τον ρόλο ωστόσο των τουριστικών πρακτόρων να εξακολουθεί να παίζει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των ταξιδίων. «Το διαδίκτυο δεν έχει ψυχή» σημειώνει ο κ. Μάνεσης, ωστόσο, αναφερόμενος στα ταξιδιωτικά γραφεία έκανε λόγο για φορολογία (25% στο τουριστικό πακέτο), που εξοντώνει τον κλάδο.
Κύριες αγορές εισρχόμενου τουρισμού, για ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά γραφεία της χώρας, ασφαλώς είναι η Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία, ωστόσο κινητικότητα παρατηρείται και στις αγορές των Μέσης Ανατολής, αλλά και Ινδία. Για την άνοδο του τουριστικού ρεύματος από τις αγορές αυτές αλλά και της Ασίας, ο κ. Μάνεσης εστιάζει στις αεροπορικές συνδέσεις.
Κλείνοντας υπογράμμισε ότι η Αθήνα, ως προορισμός City Break, έχει σημαντικές προοπτικές, μετά και το άνοιγμα νέων ξενοδοχειακών μονάδων στο χαρτοφυλάκιο του προορισμού.