«Made in Greece»: Την αξία του Ελληνικού σήματος αναδεικνύει το ΒΕΑ
ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη και πανεπιστημιακοί ενώνουν τις δυνάμεις τους είτε παρουσιάζοντας είτε σχολιάζοντας το θεσμικό πλαίσιο «Made in», το θεσμό του Σήματος Ελληνικού Προϊόντος, αλλά και επιτυχημένες στρατηγικές Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Branding.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών και η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ διοργανώνουν Συμπόσιο, την Τετάρτη 31η Μαΐου 2017 και ώρα 09:30, στο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Ευγενίδου (Λ. Συγγρού 387, Π. Φάληρο), με θέμα την Αξία του Ελληνικού Σήματος. Το συμπόσιο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και σκοπός του είναι η ανάδειξη της αναπτυξιακής διάστασης της εθνικής προέλευσης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, η διάχυση του θεσμού του Σήματος Ελληνικού Προϊόντος και η ανάδειξη της κλαδικότητας στην ανάπτυξη.
Στο Συμπόσιο θα είναι προσκεκλημένοι εκπρόσωποι της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας, κοινωνικών εταίρων, επιχειρηματικών συνδέσμων και καταναλωτικών οργανώσεων, καθώς επίσης και μέλη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών, άλλα επιμελητήρια, μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, η ακαδημαϊκή κοινότητα.
Μετά από αρκετούς μήνες δουλειάς, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ) Παύλος Ραβάνης και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), Γεώργιος Αυλωνίτης, συνεργάστηκαν με μοναδικό σκοπό την προώθηση της ελληνικότητας της παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών εκφράζει τα συνφέροντα δεκάδων χιλιάδων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, 800 περίπου επαγγελματικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Απώτερος λοιπόν σκοπός του είναι η στήριξη της επιχειρηματικότητας.
Από τον Μάιο του 2016, το ΒΕΑ έχει αναπτύξει πρωτοβουλία ως ο ενδεδειγμένος φορέας για τη θέσπιση και διαβούλευση νέων κανονισμών απονομής Σήματος Ελληνικού Προϊόντος, για τη διεύρυνση τους, στους κλάδους της ένδυσης, υπόδησης, επίπλου και παιχνιδιού. Το σήμα ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών, που ταυτοποιεί την ελληνική προστιθέμενη αξία προϊόντων, αποτελεί για τον Έλληνα μικρομεσαίο επιχειρηματία, το τελευταίο του ανάχωμα.