Black Friday από… Δευτέρα: Τα καταστήματα ξεκίνησαν τις μεγάλες προσφορές
Διαφορετικό χαρακτήρα έχει πάρει φέτος η Black Friday, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, με σκοπό να προλάβουν τον ανταγωνισμό, ξεκίνησαν από σήμερα (19/11), ένα Μαραθώνιο προσφορών σε επιλεγμένα προϊόντα, που θα κορυφωθεί την «παραδοσιακή μέρα» της Black Friday, την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου.
Άλλωστε, μετά τις περσινές «τακτικές» των καταστημάτων με τους «αιφνιδιασμούς», ήταν κοινό μυστικό στην αγορά ότι η Black Friday του 2018 δεν θα ήταν υπόθεση μόνο μίας ημέρας.
Ποια καταστήματα συμμετέχουν στη Black Friday 2018
Public
Γερμανός
Κωτσόβολος
Πλαίσιο
Athens Metro Mall
GAP
Intersport
JYSK
Koolfly.gr
McArthur Glen
Media Markt
Notos
Oysho
Porcelana
Prince Oliver
RiverWest
Smart Park
Συμβουλές για αγορές με μεγάλες εκπτώσεις
Οι Έλληνες καταναλωτές δεν χρειάζεται να περιοριστούν στα ελληνικά καταστήματα. Μπορούν να αξιοποιήσουν τις μεγάλες προσφορές που γίνονται στο εξωτερικό, κάνοντας τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά.
Amazon
AliExpress (Alibaba)
eBay
Τσεκάρετε τις προσφορές σε διάφορα e-shops
Οι Έλληνες ψωνίζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα στο εξωτερικό κυρίως είδη ένδυσης (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (31%), καθώς και κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, οι γίγαντες του e-commerce, όπως η Amazon, δεν αποτελούν τους μοναδικούς προορισμούς, όπου μπορεί κάποιος να βρει τα εν λόγω προϊόντα. Αφιερώστε λίγο χρόνο και περιηγηθείτε στο Internet, ώσπου να εντοπίσετε μικρότερα sites που προσφέρουν διάφορα προϊόντα σε ελκυστικές τιμές ή μη διαθέσιμα στην Ελλάδα.
Η «Μαύρη Παρασκευή» των μεγάλων εκπτώσεων
Τι είναι και γιατί εορτάζεται η «Black Friday»;
Στις ΗΠΑ εορτάζεται η «Ημέρα των Ευχαριστιών», γνωστή ως «Thanks Giving». Πρόκειται για μία ημέρα, κατά την οποία ο κόσμος γιορτάζει όλα όσα έφερε ο χρόνος που περνάει σιγά-σιγά και ετοιμάζεται να υποδεχθεί αυτόν που έρχεται. Αυτή η γιορτή πραγματοποιείται την 4η Πέμπτη κάθε Νοέμβρη και έτσι η Παρασκευή που ακολουθεί (Black Friday), θεωρείται η αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Τα έσοδα των καταστημάτων από της πωλήσεις εκείνης της χρονικής περιόδου ήταν παραδοσιακά τα σημαντικότερα της χρονιάς, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους (το γνωστό «bottomline»), το οποίο αντιστοιχεί σε θετικό πρόσημο (αντίστοιχα, το κόκκινο δηλώνει τις ζημίες).
Έτσι η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη καθιερώθηκε ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, και προέκυψε η ονομασία Black Friday.