Έλληνες καταναλωτές οι πιο απαισιόδοξοι της Ευρώπης!
Συγκεκριμένα ο δείκτης οικονομικού κλίματος διαμορφώθηκε στις 68,6 μονάδες τον προηγούμενο μήνα από τις 67,5 μονάδες του Οκτωβρίου.
Πέραν από κάποια μικρή βελτίωση στην καταναλωτική εμπιστοσύνη, οι προσδοκίες σε όλους του υπόλοιπους επιμέρους τομείς - κατασκευές, υπηρεσίες, βιομηχανία και λιανικό εμπόριο - επιδεινώθηκαν.
"Η φαινομενική σταθεροποίηση της πολιτικής κατάστασης με το σχηματισμό νέας κυβέρνησης συνεργασίας ενδεχομένως να οδηγήσει σε κάποια βελτίωση που θα αποδίδει την αίσθηση προσωρινής διεξόδου", ανέφερε το ΙΟΒΕ στην έκθεσή του.
"Στη συγκεκριμένη όμως συγκυρία και με το διεθνές περιβάλλον να επιδεινώνεται, απαιτείται πλέον η πειστική διατύπωση μιας συνεκτικής πολιτικής που να αίρει μέρος των αβεβαιοτήτων που έχουν διογκωθεί", συμπλήρωσε.
Με την ανεργία σε επίπεδα ρεκόρ και τις νέες αυξήσεις φόρων να συμπιέζουν τους μισθούς, οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν οι πιο απαισιόδοξοι στην Ευρώπη.
Οι συνθήκες σε όλους του τομείς της οικονομίας επιδεινώθηκαν σε σχέση με τον Οκτώβριο, με το 82% των καταναλωτών να προβλέπει ελαφρά ή αισθητή επιδείνωση της οικονομικής του κατάστασης τους επόμενους 12 μήνες.